AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Litt spesiell situasjon her. Jeg har datet/vært sammen med en mann i 4-5 mnd nå. Han er kjempeok. Kjekk, snill og grei. Men innrømmer at det plager meg han har null sjenanse når det kommer til promping. Han er av typen som kan sitte å lagre på en fis, for så å trykke den ut med vilje så den lager mest mulig lyd for så å le av det hele. Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det samme. Jeg blir flau og synes det er uforskammet. Har prøvd forsiktig å si til han at jeg ikke liker slik promping. Men han bare ler av det og sier kroppslyder er helt normalt. Overreagerer jeg eller? Anonymkode: 5ec8b...2aa
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Eh nei, det der er ikke OK, og han burde ikke le av deg og si at kroppslyder er normalt når du reagerer på dette. En ting er uhell og kroppslyder, men å fise høyt og le av det etterpå er ikke normalt om du er mer enn ca 5 år gammel. Anonymkode: 53377...46c 13
solmåneogstjerner Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Nei du overdriver ikke. Greit nok at man må tåle et 'uhell' av og til, men han her er frekk og har ikke folkeskikk. Ikke sjarmerende hos noen mennesker som er over fire år. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Jeg syns ikke du overreagerer. Jeg har et semi avslappet forhold til det. Det er naturlig å prompe, og man kan få vondt uten å gjøre det, men man sitter ikke å promper på folk eller rett ved siden av. Han er et barn. Anonymkode: 8ac9e...ea6 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Ekkelt. Jeg hadde ikke orket å ligge med en som holder på sånn. Anonymkode: a795d...9b1 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Heter sikkert Thomas. Anonymkode: a2a0b...cd3 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 Har noen i nær familie som er slik. Jeg kunne ALDRI vært sammen med en slik fyr. 🤢
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Heter sikkert Thomas. Anonymkode: a2a0b...cd3 Oi, er det deg TS dater? Anonymkode: 1341f...e25 1
Gjest loveli Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 (endret) Mannfolk. Mange synes slikt er gøy hele livet. Vi kvinner vil aldri forstå det, og disse mannfolka vil aldri forstå oss. Hva er gøy med å lukte dritt foran personen som man vil prøve å sex med senere? Henger ikke på greip. Endret 16. august 2019 av loveli
enkefru Skrevet 16. august 2019 #10 Skrevet 16. august 2019 Æsj... voksne folk som holder på sånn er disgusting. Hadde droppet han 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #11 Skrevet 16. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter sikkert Thomas. Anonymkode: a2a0b...cd3 Nei. Ronny-Kenneth. Anonymkode: b74d9...687 4
GrønnNellik68 Skrevet 16. august 2019 #12 Skrevet 16. august 2019 Jeg ler nå av en fis sjøl men å sitte sånn hadde jeg aldri gjort og i hvertfall ikke på date. Uhell er noe annet. Da blir d nå komisk og😆
Sykkelkopp Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 Nei æsj. Kunne ikke vært venn med en fyr som er sånn heller. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter sikkert Thomas. Anonymkode: a2a0b...cd3 Det tenkte jeg også 🤣 Anonymkode: 98792...3fe
Jr.Garcon Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt spesiell situasjon her. Jeg har datet/vært sammen med en mann i 4-5 mnd nå. Han er kjempeok. Kjekk, snill og grei. Men innrømmer at det plager meg han har null sjenanse når det kommer til promping. Han er av typen som kan sitte å lagre på en fis, for så å trykke den ut med vilje så den lager mest mulig lyd for så å le av det hele. Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det samme. Jeg blir flau og synes det er uforskammet. Har prøvd forsiktig å si til han at jeg ikke liker slik promping. Men han bare ler av det og sier kroppslyder er helt normalt. Overreagerer jeg eller? Anonymkode: 5ec8b...2aa Ekkelt og kleint. Han kan vel heller ikke påstå at det akkurat er normalt - der han sitter å lagrer den og går inn for å lage mest mulig lyd for så å gapskratte. På den andre siden så hadde jeg aldri orket å bo/være sammen med en dame som var så priiiiiiiiiiiiippen at hun gikk ut i hagen hver gang hun skulle prompe eller dro hjem hvis hun måtte på do. Det blir to ytterpunkter, der ingen av de er særlig tiltalende. Endret 16. august 2019 av Jr.Garcon 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #16 Skrevet 16. august 2019 Fy flate, så usexy!! 🤢 Du beskriver ham som "kjempeok"... Hva ville du sagt om det var venninnen din sitt utsagn? En fersk kjæreste, herlig nyforelsket... Han skal betegnes med "rosa briller" som fantastisk! Tenker du vet innerst inne at dette er bare å skrinlegge... Anonymkode: abbf6...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #17 Skrevet 17. august 2019 Hadde jeg vært deg så hadde jeg invtert han på middag med mye olje, kiwi og svisker i rettene...også hadde jeg spist noe annet selv.....så kanskje det hadde virkelig satt fart eller skal jeg si fjært i sakene..... PS!Det kan være at han har en sykdom som gjør at det tordenvær der ned så ofte med... Anonymkode: 0bbca...fcd
snoren Skrevet 17. august 2019 #18 Skrevet 17. august 2019 Propp i deg kål og gå på date med han, hold fisen inne hele dagen helt til du sitter deg ned og promper i vei. Hvis han blir sur kan du si "nå skjønner du hvordan jeg har det."
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #19 Skrevet 17. august 2019 20 timer siden, loveli skrev: Mannfolk. Mange synes slikt er gøy hele livet. Vi kvinner vil aldri forstå det, og disse mannfolka vil aldri forstå oss. Hva er gøy med å lukte dritt foran personen som man vil prøve å sex med senere? Henger ikke på greip. Nei, det er ikke alle av oss menn som syntes det. Man forsøker selvfølgelig ikke å fjerte på date eller i selskap generelt. Anonymkode: 890fe...439
Gjest loveli Skrevet 17. august 2019 #20 Skrevet 17. august 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke alle av oss menn som syntes det. Man forsøker selvfølgelig ikke å fjerte på date eller i selskap generelt. Anonymkode: 890fe...439 Jeg skriver at "mange" menn synes sånn prompehumor er gøy. Det betyr ikke alle, det betyr mange, en god del av dere. Men ikke alle. Så vi er enige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå