Gå til innhold

Dater en mann som promper mye.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt spesiell situasjon her. Jeg har datet/vært sammen med en mann i 4-5 mnd nå. Han er kjempeok. Kjekk, snill og grei. Men innrømmer at det plager meg han har null sjenanse når det kommer til promping. Han er av typen som kan sitte å lagre på en fis, for så å trykke den ut med vilje så den lager mest mulig lyd for så å le av det hele.

Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det samme. Jeg blir flau og synes det er uforskammet. Har prøvd forsiktig å si til han at jeg ikke liker slik promping. Men han bare ler av det og sier kroppslyder er helt normalt. Overreagerer jeg eller? 

Anonymkode: 5ec8b...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh nei, det der er ikke OK, og han burde ikke le av deg og si at kroppslyder er normalt når du reagerer på dette. En ting er uhell og kroppslyder, men å fise høyt og le av det etterpå er ikke normalt om du er mer enn ca 5 år gammel. 

Anonymkode: 53377...46c

• Liker 13
Skrevet

Nei du overdriver ikke. Greit nok at man må tåle et 'uhell' av og til, men han her er frekk og har ikke folkeskikk. Ikke sjarmerende hos noen mennesker som er over fire år. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns ikke du overreagerer. Jeg har et semi avslappet forhold til det. Det er naturlig å prompe, og man kan få vondt uten å gjøre det, men man sitter ikke å promper på folk eller rett ved siden av.  Han  er et barn.

Anonymkode: 8ac9e...ea6

• Liker 3
Skrevet

Ekkelt. Jeg hadde ikke orket å ligge med en som holder på sånn. 

Anonymkode: a795d...9b1

• Liker 5
Skrevet

Heter sikkert Thomas.

Anonymkode: a2a0b...cd3

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Har noen i nær familie som er slik. Jeg kunne ALDRI vært sammen med en slik fyr. 🤢

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Heter sikkert Thomas.

Oi, er det deg TS dater? :laugh:

Anonymkode: 1341f...e25

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mannfolk. Mange synes slikt er gøy hele livet. Vi kvinner vil aldri forstå det, og disse mannfolka vil aldri forstå oss.

Hva er gøy med å lukte dritt foran personen som man vil prøve å sex med senere? Henger ikke på greip.

Endret av loveli
Skrevet

Æsj... voksne folk som holder på sånn er disgusting. Hadde droppet han

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter sikkert Thomas.

Nei. Ronny-Kenneth.    :fart2:

Anonymkode: b74d9...687

• Liker 4
Skrevet

Jeg ler nå av en fis sjøl men å sitte sånn hadde jeg aldri gjort og i hvertfall ikke på date. Uhell er noe annet. Da blir d nå komisk og😆

Skrevet

Nei æsj. Kunne ikke vært venn med en fyr som er sånn heller.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter sikkert Thomas.

Det tenkte jeg også

🤣

Anonymkode: 98792...3fe

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt spesiell situasjon her. Jeg har datet/vært sammen med en mann i 4-5 mnd nå. Han er kjempeok. Kjekk, snill og grei. Men innrømmer at det plager meg han har null sjenanse når det kommer til promping. Han er av typen som kan sitte å lagre på en fis, for så å trykke den ut med vilje så den lager mest mulig lyd for så å le av det hele.

Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det samme. Jeg blir flau og synes det er uforskammet. Har prøvd forsiktig å si til han at jeg ikke liker slik promping. Men han bare ler av det og sier kroppslyder er helt normalt. Overreagerer jeg eller? 

Anonymkode: 5ec8b...2aa

Ekkelt og kleint. Han kan vel heller ikke påstå at det akkurat er normalt - der han sitter å lagrer den og går inn for å lage mest mulig lyd for så å gapskratte.

På den andre siden så hadde jeg aldri orket å bo/være sammen med en dame som var så priiiiiiiiiiiiippen at hun gikk ut i hagen hver gang hun skulle prompe eller dro hjem hvis hun måtte på do.

Det blir to ytterpunkter, der ingen av de er særlig tiltalende.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4
Skrevet

Fy flate, så usexy!! 🤢

Du beskriver ham som "kjempeok"... Hva ville du sagt om det var venninnen din sitt utsagn?

En fersk kjæreste, herlig nyforelsket... Han skal betegnes med "rosa briller" som fantastisk!

Tenker du vet innerst inne at dette er bare å skrinlegge...

Anonymkode: abbf6...2e1

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg invtert han på middag med mye olje, kiwi og svisker i rettene...også hadde jeg spist noe annet selv.....så kanskje det hadde virkelig satt fart eller skal jeg si fjært i sakene..... 

PS!Det kan være at han har en sykdom som gjør at det tordenvær der ned så ofte med...

Anonymkode: 0bbca...fcd

Skrevet

Propp i deg kål og gå på date med han, hold fisen inne hele dagen helt til du sitter deg ned og promper i vei. Hvis han blir sur kan du si "nå skjønner du hvordan jeg har det." 

Skrevet
20 timer siden, loveli skrev:

Mannfolk. Mange synes slikt er gøy hele livet. Vi kvinner vil aldri forstå det, og disse mannfolka vil aldri forstå oss.

Hva er gøy med å lukte dritt foran personen som man vil prøve å sex med senere? Henger ikke på greip.

Nei, det er ikke alle av oss menn som syntes det. Man forsøker selvfølgelig ikke å fjerte på date eller i selskap generelt. 

Anonymkode: 890fe...439

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke alle av oss menn som syntes det. Man forsøker selvfølgelig ikke å fjerte på date eller i selskap generelt. 

Anonymkode: 890fe...439

Jeg skriver at "mange" menn synes sånn prompehumor er gøy. Det betyr ikke alle, det betyr mange, en god del av dere. Men ikke alle. Så vi er enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...