Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Du bor i Bergen, sant?

Hva med gavekort på tur til Fløyen (fortrinnsvis med bane, med mindre dere er sinnsykt spreke), kakao og vafler på toppen en fin dag med utsikt over hele byen?

Eller en tur på Akvariet? Jeg har bodd her i nesten et år nå, og merker at selv om det skjer veldig mye her, blir det sjelden til at jeg og kjæresten griper tak i alle muligheter. Hvis du ikke vil bruke så mye penger, er det jo lurt å ta lokalmiljøet i bruk. En veldig fin by med en rekke ting som fremdeles kan oppdages.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Bare innom for å informere om at det ble en suksess :)

Sambo ble kjempefornøyd og sa at det var bedre enn alle andre dyre pakker, han fikk til og med en liten tåre i øyenkroken! :hjerter: Skjønne gutten!

Jeg kjøpte en kaligrafipenn og ark i forkjellige farger. Arkene rev jeg til små lapper, skrev på ting og tang, og festet i en klype som står på bordet. Klypa hadde et sånn magnethjerte på :)

Så takk for mange gode tips! :kghjerte:

Gjest Nattsol
Skrevet

Har en venninne som laget gavekort til typen med 10 blowjobs. Det falt meget i smak, hehe. Så om man liker det selv, så er det jo win-win. :-)

• 6 år senere...
Skrevet

Syntes folk overreagerer når det gjelder gavekort på sex.

Poenget var som nevnt her ikke at han kan "kreve" det når han vil. Det er ment som noe søtt bare. Ikke at han drar frem lappen og sier nå vil jeg bruke denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...