Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har bursdag om ikke så lenge, og siden det er dårlig med penger i pengesekken tenkte jeg å lage gavekort....

Har foreløpig satt opp ting som massasje og sex og sånne ting. I tillegg satt opp middag, husvask og bilvask..

Hva mer kan jeg sette opp? forsalg?

Har elendig fantasi for tiden... :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Tja, er det noe han hater å gjøre, som du kan gjøre for han?

Skrevet

hmmm.... :klø: Kommer ikke på noe...Vi har stort sett fordelt sånne ting allerede. F.eks, jeg vasker tøy og tømmer kattedoen, for det liker han IKKE, mens han er en rev med støvsugeren... :ler:

Hmm...får tenke litt mer på den der...

Gjest GreenSky
Skrevet

Stripping? Det hadde han nok likt. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta han med på kino en dag, picnic på stranda, tur i skogen med pølsegrilling, telt-tur, pedikyr(de fleste menn elsker det når de først får det), hodebunnsmassasje.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva om du har et eget punkt på gavekortet, "overraskelse"? At det vil skje noe hyggelig, men han vet ikke hva. :) Så får du bruke fantasien. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bake kake?

La han velge film på kino/leie DVD?

Love å ikke spille den forferdelige grusomme yndlingsCDen din en hel månede så han slipper å høre den?

Skrevet

Mange gode ideer!!

*notere*

Den siste til Greeny var jo toppen, for da får jeg jo litt ekstra til til å finne på noe. :)

Skrevet

Hehe! Tøft! Visste ikke at slikt fantes en gang!

Planen er at jeg skal kjøpe en del finere ark på norli eller noe sånt. Så skal jeg lage små lapper hvor jeg skriver opp de ulike tingene som jeg skal gjøre for han. Så når han f.eks vil styre fjernkontrollen helt alene den kvelden, kan han gi den lappen til meg.

Høres det ut som en plan eller? Legger lappene i en fin eske eller i en hjerteklype eller noe...

(Han skal få mer enn bare disse lappene altså, er ikke sååå kjip! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis forholdet er så dårlig stilt at man gir ut gavekort på sex, da bør man kanskje revurdere litt??

Sex er da noe man gjør uansett, og det å da få et gavekort på det blir vel litt teit?

Da er det bedre med ting dere normalt ikke gjør, som ekstra massasje, ol.

Skrevet

Ja, det er vel nå en annen gjest skal si at jeg bør gjøre det slutt?! :roll:

Hvis du ikke har vært i et seriøst forhold selv, vet vel ikke du at det ikke ALLTID er slik at når en ene vil, så vil den andre. Og det går begge veier. jiisses.

Men skal jo ikke BARE ha slike ting på "gavekortet",så er det sagt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvis forholdet er så dårlig stilt at man gir ut gavekort på sex, da bør man kanskje revurdere litt??

Sex er da noe man gjør uansett, og det å da få et gavekort på det blir vel litt teit?

Da er det bedre med ting dere normalt ikke gjør, som ekstra massasje, ol.

Vet du hva, Sniglå, jeg er helt enig med gjesten her.

Akkurat sex syns jeg ikke man skal gi gavekort på. Men det er sikkert masse annet du kan gi kort på i samme sjangeren, massasje, full innsmøring med olje (eller sjokolade) lapdance eller andre morsomme ting.......

Men akkurat konkret sex........

Jeg hadde ikke likt å få et gavekort på sex.

Skrevet

javel, hadde ikke så veldig lyst å gå i detalj på akkurat det området..

Jeg gir ikke gavekort på sex i seg selv, men sex på valgfritt sted og lignende.

Men så er ikke dette spørsmålet mitt i utgangspunktet. Jeg spør etter tips til andre ting å sette på gavekortet, det skal ikke KUN dreie seg om sex, massasje og slike ting.

men ellers takk for hjelpen. :-?

Gjest Gjesta
Skrevet
javel, hadde ikke så veldig lyst å gå i detalj på akkurat det området..

Jeg gir ikke gavekort på sex i seg selv, men sex på valgfritt sted og lignende.

Ok, det høres bedre ut..... :wink:

Hva med fex gavekort på kinokveld? Det trenger ikke bli så dyrt......

Eller gavekort på vafler på en skogsstue dere kan sykle til engang i løpet av sommeren...?

Gavekort på telt-tur der du kjøper inn pølser og setter opp teltet?

Hvis jeg skulle gitt til min mann, måtte jeg slengt inn gavekort på konefrie-fotballfyllte tv-kvelder.......

Eller gavekort på "barnevakt" slik at han kunne gått ut og sett en VIF kamp på Bohemen.........

Håper du finner ut av det.

Si ifra hvis du kommer på noe skikkelig glupt!

Skrevet

Tusen takk for tips!

Heldigvis er sambo ikke glad i fotball, så den slipper jeg! :ler:

Men kanskje en xboks-kveld, uten at jeg kan klage..?

Begynner å bli en lang liste nå :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, ikke alltid man har lyst samtidig, men med et slikt gavekort skulle han altså fått sex selv om du ikke ville? Det hadde nok blitt kvalitetssex...

Gavekort på sex er ikke bra, det blir litt prostitusjonsaktig. Gavekort på at feks han kan gjøre hva han vil med deg under sex er mer ok. og sånne liknende ting. Forhåpentligvis var det det du mente?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dropp nå det med sex-gavekortet da. Hun har jo sagt hva hun mente. Og det var ikke snakk om at han kunne "kreve" sex når han ville, og ikke hun hadde lyst. Det var jo snakk om at når begge har lyst, og at han da f.eks kan si: "Du, skal vi bruke gavekortet hvor vi skal ha sex *der-eller-der*?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...