Mette Skrevet 12. mai 2005 #21 Skrevet 12. mai 2005 .... og det er alltid plass til et par sko til. Så enig så enig
Gjest SumoBryter Skrevet 12. mai 2005 #22 Skrevet 12. mai 2005 Jeg trenger en sko finner ekspert! Jeg kan ikke bruke hæler :cry: og trenger et par fine men behagelige sko til fot med overdreven bue. Huffameg.... Jeg missunner dere som liker skohandel.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #23 Skrevet 12. mai 2005 Vil helst ikke tenke på hvor mange sko jeg har :oops: Alt, alt for mange med andre ord: 2 par treningssko 1 par fjellsko 2 par haickingsko 2 par sandaler 4 par pene sandaler 4 par joggesko 4 par lave svarte sko 5 par høye svarte sko 2 par høye beige sko 1 par bunadsko 4 par selskapsko 1 par rosa sko 1 par limegrønne sko 1 par røde skoletter 1 par svarte skoletter 3 par svarte støvletter 1 par lyse støvletter 1 par hagestøvler 1 par turstøvler 1 par VERNESKO (hva skal jeg med de?) 2 par slipperser x antall vintersko Huff :oops: Ps, om noen spør hvor mange topper jeg har, begynner jeg å grine......
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #24 Skrevet 12. mai 2005 Hohoi! Jeg har alltid lurt på dette, så nå lager jeg en liste. Jeg har: 1 par utejoggesko 1 par innejoggesko 1 par fritidssandaler 1 par fjellstøvler 1 par trekkingsko 1 par gummistøvler 1 par brune, semskede snørestøvletter 2 par dagligsko med knytting, ett turkist og ett grønt 4 par småsko uten knytting, ett mintgrønt, ett brunt og ett svart og ett hvitt, samtlige med pynt på 4 par pensko 1 par brudesko 1 par bunadsko 2 par sandaler 1 par militærstøvler 1 par loffesko i skinn til sommerbruk 1 par kinasko det nærmer seg vel 25 par? Og det er ALLTID plass til flere sko! :oops:
Champagnepiken Skrevet 12. mai 2005 #25 Skrevet 12. mai 2005 Jeg vet ikke akkurat hvor mange par sko jeg har - men det er mange! Selv om jeg aldri synes jeg har noen sko å ha på meg... og stadig finner en unnskyldning for å kjøpe nye. Så et sted mellom 20 og 30 par må det nok være... :oops:
Avery Skrevet 12. mai 2005 #26 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har ikke skodilla, så jeg har ikke så mange par, har ikke telt de. Jeg har 1 par joggesko, 1 par bunadsko, 5 par høyhælte festsko, 1 par vinterstøvletter som skal hives, 1 par høstsko, 3 par sommersko. Det var de jeg kom på i farten.
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #27 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har skodilla de luxe Elsker sko Har sikkert bortimot hundre par tenker jeg, kanskje mer og.. Det blir kjipt å flytte på hybel uten skorom Hater prioritering
Gjest Anerikke Skrevet 16. mai 2005 #28 Skrevet 16. mai 2005 Har altfor, altfor mange... Hardt angrepet av skodilla! Har alt fra utslitte armyboots til sommersandaler med høye hæler. Det jeg har mest av er vel støvletter. Elsker alle sammen!!
Rio Skrevet 19. juli 2005 #29 Skrevet 19. juli 2005 Tja, ikke så mange, det er dyrt med sko. 1 par ballerina, 1 par cowboy boots, 1 par hvite lave støvletter, 1 par uggs lignende, 1 par boxersko, 2 par joggesko type converse/dc, 1 par rosa reim kilehæl, 2 par flate brune sandaler med tå reimer, 1 par sporty hvite sandaler, 1 par hvite pene sandaler med liten hæl, 1 par svarte ankel støvletter med høy hel, 1 par treningssko, 1 par spinningsko, 1 par brune semsket hverdagssko med litt tykk hæl. Hvor mange av de som gir meg gnagsår/ikke bruker er en annen sak.
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #30 Skrevet 19. juli 2005 Sko jeg bruker til hverdags: 3 par løpesko 2 par treningssko for innendørsbruk 1 par aerobicsko 2 par klatresko 1 par hikingsko 1 par vannsportsko 6 par støvletter 4 par sandaler (denne sommeren) 3 par "ballerinasko" 4 sneakers/fritidssko Pensko er jeg ikke sikker på, kanskje 10-12 par.
Pleier Skrevet 19. juli 2005 #31 Skrevet 19. juli 2005 Rundt 10 par. ca 5 utgåtte (slitte). Vil ha fler.
Miracl3 Skrevet 19. juli 2005 #32 Skrevet 19. juli 2005 Jeg trørr ikke telle, men er helt sikker på at jeg har over 50 par sko. Jeg rekker ikke å slite ut noen før jeg kjøper nye. Jeg kan jo ikke kaste noen for det kan jo hende jeg kan bruke de igjen :grine2:
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2005 #33 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har: 1 par joggesko 1 par aerobic sko 1 par sandaler 1 par adiletter 1 par vinter støvletter 1 par pen sandaler 1 par støvler 1 par Nasse Nøff tøfler Og nei, dette er IKKE nok!! Nå på sommeren går jeg da enten i sandaler på varme dager, eller vinter støvletter på de ikke fullt så varme dagene. Uholdbart!!
Arkana Skrevet 20. juli 2005 #34 Skrevet 20. juli 2005 Skal vi se: 1 par støvletter 3 par sandaler (kun to av dem blir brukt) 1 par joggesko (blir aldri brukt) 1 par tøfler 2 par sommersko 1 par høyhælte pensko 1 par gore-tex vintersko Det skulle bli 10 par. Er ikke spesielt interessert i sko.
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2005 #35 Skrevet 20. juli 2005 Glemte fjellskoene mine!! 1 par av de også!
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #36 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har : 2 par slippers 5 par sorte høye støvletter 1 par høye beige støvletter 1 par joggesko 3 par finsko 5 par sandaler 1 par boots 2 par "spasersko" 1 par "fornuftige" vintersko Dette er det jeg har igjen akkurat nå, for jeg holder på og flytter og kastet en del... Men så har jeg vel litt skodilla da...
monja Skrevet 20. juli 2005 #37 Skrevet 20. juli 2005 Tja, jeg har vel en 10 - 12 par, men det er ikke mange av dem jeg bruker nei.
Catzy Skrevet 20. juli 2005 #38 Skrevet 20. juli 2005 Ca 20, tenker jeg. Mannen min synes det er altfor mange, jeg synes det er nesten litt for få. Jeg liker å matche antrekk og sko, og det mangler et par typer sko. I gangen nå står det vel ca 4 forskjellige par sandaler, men det er flate, dumme sandaler (som jeg må få gjort noe med, de er ubrukelige nå), høyhælte sorte sandaler, høyhælte beige sandaler og vanlige sporty ecco-sandaler. Det gubben ikke skjønner er at jeg kan ikke ha de sporty ecco-sandalene til pene skjørt. Og det blir feil med sorte høyhælte til en rosa kjole, da må man ha de beige. Eller de rosa penskoene, som står på soverommet. Det kan også gå med de flate hvite ballerinaskoene med pastell-prikker. Disse kan ikke brukes til f.eks. røde bukser. Da går det med de flate sorte. Og så videre, og så videre. Catzy
Blueberry Skrevet 20. juli 2005 #39 Skrevet 20. juli 2005 Hihi...så morsomt å lese hva slags sko folk har i skapet... :-D Får vel sette opp en liste jeg også da: 1 par fjellsko 1 par gore-tex hverdagssko (mest egnet til vinter) 1 par sommerhverdagssko 2 par sandaler 1 par pensandaler 1 par høye sorte støvletter 1 par støvler 1 par sorte finsko 1 par hvite finsko 1 par lånte brudesko 1 par brune ankelhøye skoletter 2 par sorte skoletter 1 par høyhelte sorte sko 1 par lysbrune støvletter 1 par joggesko 1 par bunadsko Og halvparten av disse bruker jeg aldri...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå