AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Del Skrevet 16. august 2019 Er i uke 9, på jobb i dag fikk jeg akutte magesmerter under lunsj. Måtte løpe på do og ut kom det massevis med diaré. Frem til nå har jeg hatt tregere mage, men i dag eksploderte det. Hadde så vondt i magen at jeg satt og gynget på toalettet. Da jeg var ferdig var smertene borte, ikke vært på do siden. Er ca. 1 time siden.. Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: 9d6b3...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Del Skrevet 16. august 2019 Kan jo være en magesjau. Anonymkode: 96d1b...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Del Skrevet 16. august 2019 Har det ofte sånn..... irritabel tarm. Spist noe du ikke tåler. Avogtil har man bare diaré uten grunn 🤷🏻♀️ Anonymkode: 646d7...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Del Skrevet 16. august 2019 Når jeg tenker meg om så hadde jeg det sånn sist, i samme uke. Det svangerskapet endte i MA. Håper ikke det er tilfellet denne gangen også.. har ikke hatt noe blødninger.. Anonymkode: 9d6b3...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palme Skrevet 16. august 2019 #5 Del Skrevet 16. august 2019 Det kan jo skje om man er gravid eller ikke. Plutselig må man på do, en tømming eller to, så er man fin igjen. Kan være noe man har spist. Eller om du gar hatt litt forstoppelse vil kroppen bsre kvitte seg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Del Skrevet 16. august 2019 Takk for svar dere. Måtte en runde til på do, ingen smerter denne gangen men veldig løs avføring. Spiste salat som var tilberedt i kantinen på jobb. Håper ikke at jeg har fått i meg noe som kan skade den lille.. Anonymkode: 9d6b3...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palme Skrevet 16. august 2019 #7 Del Skrevet 16. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk for svar dere. Måtte en runde til på do, ingen smerter denne gangen men veldig løs avføring. Spiste salat som var tilberedt i kantinen på jobb. Håper ikke at jeg har fått i meg noe som kan skade den lille.. Anonymkode: 9d6b3...1c6 Alt er garantert fint. Må må på do selv om man er gravid. Man kan også få omgangssyke uten at det skader barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Del Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, Palme skrev: Alt er garantert fint. Må må på do selv om man er gravid. Man kan også få omgangssyke uten at det skader barnet. Takk for at du tar deg tid til å svare. Får bare håpe at alt er bra.. Anonymkode: 9d6b3...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Del Skrevet 16. august 2019 Har hatt noen slike runder både i første og andre trimester. Fordøyelsen er ikke helt som før under svangerskapet. Er nå i uke 25 og alt ser fint ut så langt. Anonymkode: 9de73...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #10 Del Skrevet 16. august 2019 Helt normalt at tarmsystemet reagerer annerledes i svangerskapet pga hormonene. De fleste sliter med treg mage, men selv sliter jeg med motsatt, altså løs mage. Snakket med lege og jordmor om det og det er normalt. Så en dag med diaré er ikke farlig, men om du har diaré over flere dager så bør du snakke med lege. Men dom nevnt, en dag er ikke farlig 😊 Anonymkode: 3c42a...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #11 Del Skrevet 16. august 2019 Tusen takk for beroligende svar. De av dere som har hatt diaré, kom det akutt med smerter da? Har ikke gått noe mer på do i dag annet enn tissing. Merket at jeg var litt sånn rar i hele kroppen da jeg kom hjem fra jobb, har sovet i mange timer nå. Kjenner også at jeg er øm i mageregionen. Har dere merket tilsvarende? Anonymkode: 9d6b3...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #12 Del Skrevet 17. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for beroligende svar. De av dere som har hatt diaré, kom det akutt med smerter da? Har ikke gått noe mer på do i dag annet enn tissing. Merket at jeg var litt sånn rar i hele kroppen da jeg kom hjem fra jobb, har sovet i mange timer nå. Kjenner også at jeg er øm i mageregionen. Har dere merket tilsvarende? Anonymkode: 9d6b3...1c6 Ja, ofte etter at jeg har spist litt for mye - men ikke alltid. Med skikkelige mageknip som kommer akkurat som i flere tak. Anonymkode: 9de73...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå