Gå til innhold

Hun sprer løgner om meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og en "venninne" havnet opp i en konflikt for noen uker siden. Kuttet hun ut etter dette. Nå finner jeg ut av at hun har tatt kontakt med eksen min og spredd helt syke løgner om meg til han, vridd og vendt på ting som går blitt sagt og gjort og stilt meg i et dårlig lys.

Meg og eksen slo opp for noen mnd siden, og det var et stygt brudd. Begge har skyld i bruddet. Et brudd jeg skulle ønske jeg hadde håndtert bedre. For midt opp i alt dette, mistet jeg selvrespekten min helt. Vi har skværet opp, og det er ingen ondt blod oss imellom, og vi begge har gått videre.

Saken er at denne jenta har ydmyket meg på det groveste, og påstått en hel rekke ting om meg; blant annet at jeg er gæren, har vært "løs", et dårlig menneske og gudene vet. Jeg blir helt satt ut. Prøver å heve meg over det. En annen ting jeg reagerte på, var at eksen ikke sa noe til meg da jeg ble baksnakket og vil heller ikke fortelle meg hva som ble sagt. Jeg mener, det angår jo meg? Vi hadde en relasjon, de ingen?  Hvorfor kan han ikke bare fortelle det? Jeg ønsket å forsvare meg, men jeg vet ikke, føler meg bare krenket og såret akkurat nå.

Hadde endelig lagt alt med eksen bak meg, og nå skal jeg nok en gang bli sinnsykt ydmyket foran han. 

Dette plager meg, hva gjør jeg? Har snakket med eksen min, han sier bare at jeg ikke skal tenke på det.. 

Anonymkode: 45ab7...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er av typen som at når hun er sur på noen, så vil hun at alle skal være sur på dem og driver nå og prøver å skaffe deg uvenner. Heldigvis så såg eksen din igjennom henne, for hvis det var sånn at hun var en kamerat av ham, så hadde hun jo kommet direkte til ham med skiten du liksom skal ha gjort og sagt med en gang du hadde gjort/sagt det.

Kjerringer som det der er skumle.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man stadig vekk havner i konflikter med mennesker....så er det alltid de som tar feil?

Nå vet vi jo ikke alt om dette vedrørende deg, men av 2 omtalte, så er/har du vært i konflikt med begge...

Anonymkode: a5f5c...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havner ikke i konflikter med mennesker på denne måten. Det mellom meg og eksen vår naturligvis et sårt og vondt brudd der vi såret hverandre, men vi er ikke sure på hverandre nå liksom

Og nei, jeg sier ikke at alle andre tar feil, for jeg har mine feil også. Men å gå til eksen min å si en hel del ydmykende ting bak ryggen min, synes jeg er smålig men mest trist at hun må gjøre dette.

1 time siden, O.G. skrev:

Hun er av typen som at når hun er sur på noen, så vil hun at alle skal være sur på dem og driver nå og prøver å skaffe deg uvenner. Heldigvis så såg eksen din igjennom henne, for hvis det var sånn at hun var en kamerat av ham, så hadde hun jo kommet direkte til ham med skiten du liksom skal ha gjort og sagt med en gang du hadde gjort/sagt det.

Kjerringer som det der er skumle.

Ja, får håpe eksen ikke tar alt for god fisk, for jeg aldri opplevd å bli ydmyket så hardt som dette. 

Anonymkode: 45ab7...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du jo kvitt henne, og så får du finne deg bedre venner heretter. Jeg har masse venninner, og ingen er slike psycho-damer, som dette. Jeg hadde konfrontert henne. De hater det. 

Anonymkode: 2ed7a...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg og en "venninne" havnet opp i en konflikt for noen uker siden. Kuttet hun ut etter dette. Nå finner jeg ut av at hun har tatt kontakt med eksen min og spredd helt syke løgner om meg til han, vridd og vendt på ting som går blitt sagt og gjort og stilt meg i et dårlig lys.

Meg og eksen slo opp for noen mnd siden, og det var et stygt brudd. Begge har skyld i bruddet. Et brudd jeg skulle ønske jeg hadde håndtert bedre. For midt opp i alt dette, mistet jeg selvrespekten min helt. Vi har skværet opp, og det er ingen ondt blod oss imellom, og vi begge har gått videre.

Saken er at denne jenta har ydmyket meg på det groveste, og påstått en hel rekke ting om meg; blant annet at jeg er gæren, har vært "løs", et dårlig menneske og gudene vet. Jeg blir helt satt ut. Prøver å heve meg over det. En annen ting jeg reagerte på, var at eksen ikke sa noe til meg da jeg ble baksnakket og vil heller ikke fortelle meg hva som ble sagt. Jeg mener, det angår jo meg? Vi hadde en relasjon, de ingen?  Hvorfor kan han ikke bare fortelle det? Jeg ønsket å forsvare meg, men jeg vet ikke, føler meg bare krenket og såret akkurat nå.

Hadde endelig lagt alt med eksen bak meg, og nå skal jeg nok en gang bli sinnsykt ydmyket foran han. 

Dette plager meg, hva gjør jeg? Har snakket med eksen min, han sier bare at jeg ikke skal tenke på det.. 

Anonymkode: 45ab7...71b

Hvis eksen din kjenner deg godt så vil han jo vite at dette ikke stemmer og at det er hun som ikke snakker sant om deg.. 

Hadde ikke ikke bekymret meg om jeg ikke hadde hatt noe å skjule ovenfor eksen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lienna skrev:

Hvis eksen din kjenner deg godt så vil han jo vite at dette ikke stemmer og at det er hun som ikke snakker sant om deg.. 

Hadde ikke ikke bekymret meg om jeg ikke hadde hatt noe å skjule ovenfor eksen.... 

Sant nok. Reagerer bare litt på eksen ikke ønsker å dele hva som ble sagt, noe jeg tolker som at innholdet ikke kan ha vært noe snilt, mildt sagt. Og da får jeg ikke sjansen med å komme med en naturlig forklaring eller å forsvare meg. Jeg bryr meg ikke om hva hun jenta tenker om meg fordi hun er er helt kapittel for seg selv, men derimot bryr jeg meg litt mer om hva eksen tenker. Eller hva tenker du?

Ts

Anonymkode: 45ab7...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare drama, TS..

Hun eks veninna di er nok ikke helt stabil, men du virker jo litt drama du og, eller ?

Baksnakking er ALLTID negativt. Det hjelper ingen. Og nei, det fører ikke folk nærmere. 

Anonymkode: 98174...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare drama, TS..

Hun eks veninna di er nok ikke helt stabil, men du virker jo litt drama du og, eller ?

Baksnakking er ALLTID negativt. Det hjelper ingen. Og nei, det fører ikke folk nærmere. 

Anonymkode: 98174...328

Hva er det jeg har gjort som er drama utenom å havne i en konflikt med denne jenta? 

Anonymkode: 45ab7...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...