AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Lurer på det moralske ved dette. Jeg er i et godt samboerskap med en mann jeg elsker og vil dele livet med. Har jobbet på samme stedet i tre år nå uten å få noen nære kollegaer. Jeg synes det er trist å omgås mennesker hele dagen hele livet, uten at noen av dem blir som vennskap å regne. Så har det startet en ny som jeg virkelig er på bølgelengde med. Vi har tilsvarende hobbier, interesser og praten flyter utrolig lett. Jeg merker at jeg virkelig vil utvikle et vennskap med han. MEN, så er vi jo dødstiltrukket av hverandre. Jeg kommer aldri til å krysse grenser og vi flørter ikke engang, bare prater, men hele fyren gjør noe med meg så lufta dirrer når vi er sammen og jeg er en særs dårlig menneskeleser hvis jeg tar feil når jeg sier at han også merket det. Så, jeg vil altså utvikle et vennskap, ikke flørte eller gjøre noe mer, med en fyr jeg er sterkt tiltrukket av. Og som jeg tror er det av meg. Er dette umoralsk? Anonymkode: 02584...789 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Dette er ikke bra. Anonymkode: 924bd...cd3 8
Gjest no-no-noir Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 (endret) Edit: Jeg tror ikke det nytter å stoppe TS uansett. Er tiltrekningen så sterk som hun beskriver så kommer de til å oppsøke hverandre uansett. Så får du bare være like flink til å ikke krysse grenser som du skriver at du er. Endret 16. august 2019 av no-no-noir
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Slippery slope Anonymkode: dedd4...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er trist å omgås mennesker hele dagen hele livet, uten at noen av dem blir som vennskap å regne. Så har det startet en ny som jeg virkelig er på bølgelengde med. Vi har tilsvarende hobbier, interesser og praten flyter utrolig lett. Jeg merker at jeg virkelig vil utvikle et vennskap med han. MEN, så er vi jo dødstiltrukket av hverandre Skaff deg venner av begge kjønn som du deler interesser og hobbyer med etc men som du ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 924bd...cd3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Selvsagt kommer dette aldri til å gå bra. Anonymkode: 9cf60...292 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er trist å omgås mennesker hele dagen hele livet, uten at noen av dem blir som vennskap å regne. Har du ikke venner på fritiden? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jobbet på samme stedet i tre år nå uten å få noen nære kollegaer. Det er ikke vanlig å utvikle nære vennskap med kolleger. Anonymkode: 924bd...cd3 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 Tror ikke det er særlig lurt🙈 Anonymkode: 2fc87...90e
Akhenaton Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke vanlig å utvikle nære vennskap med kolleger. Anonymkode: 924bd...cd3 Det er ikke uvanlig heller. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #10 Skrevet 16. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: hele fyren gjør noe med meg så lufta dirrer når vi er sammen og derfor vil du være "venner"(?) med han? Anonymkode: 924bd...cd3 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #11 Skrevet 16. august 2019 Mangler du noe i ekteskapet ditt? Anonymkode: 924bd...cd3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #12 Skrevet 16. august 2019 Umoralsk nei. Men om det funker i lengden er heller tvilsomt. En av dere vil før eller siden krysse grensene også er helvete i gang. Å utvikle et vennskap med noen man har en sterk tiltrekning til, vil som regel alltid føre til at følelser utvikler seg i større grad. Blir som å stikke hånda i et vepsebol og tro det skal gå bra. Anonymkode: feda6...e04 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #13 Skrevet 16. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: hele fyren gjør noe med meg så lufta dirrer når vi er sammen og jeg er en særs dårlig menneskeleser hvis jeg tar feil når jeg sier at han også merket det. Så, jeg vil altså utvikle et vennskap, ikke flørte eller gjøre noe mer, med en fyr jeg er sterkt tiltrukket av. Og som jeg tror er det av meg. Spør din mann om hva han synes om det Anonymkode: 924bd...cd3 6
EvaLena Skrevet 16. august 2019 #14 Skrevet 16. august 2019 Nei, nei og atter nei. Dette vil ikke ende bra for noen av dere. Hadde du likt at mannen din utviklet ett vennskap til ei på jobben sin hvis du visste at luften dirret i mellom de? Hvis nei, så ikke gjør det selv heller. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #15 Skrevet 16. august 2019 Jeg er enig i at dette ikke er et bra utgangspunkt, samtidig har akkurat det samme skjedd meg. Men, det gikk over. Det var spennende mens det stod på, uten at jeg noen gang hadde tenkt å krysse noen grenser, det tror jeg ikke han hadde heller, men etter hvert så ble han ikke så spennende lenger. Vi er fortsatt like gode venner, men den voldsomme tiltrekkinga er der ikke lenger. Anonymkode: f0a93...2cf 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #16 Skrevet 16. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at dette ikke er et bra utgangspunkt, samtidig har akkurat det samme skjedd meg. Men, det gikk over. Det var spennende mens det stod på, uten at jeg noen gang hadde tenkt å krysse noen grenser, det tror jeg ikke han hadde heller, men etter hvert så ble han ikke så spennende lenger. Vi er fortsatt like gode venner, men den voldsomme tiltrekkinga er der ikke lenger. Anonymkode: f0a93...2cf Jeg tenker jo heller ikke at tiltrekningen skal vare evig, dumt å avvise et vennskap nå på grunn av en tiltrekning som uansett går over. Til alle andre, jeg kjenner meg selv og vet at jeg greier å kontrollere meg. Anonymkode: 02584...789 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #17 Skrevet 16. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker jo heller ikke at tiltrekningen skal vare evig, dumt å avvise et vennskap nå på grunn av en tiltrekning som uansett går over. Til alle andre, jeg kjenner meg selv og vet at jeg greier å kontrollere meg. Anonymkode: 02584...789 Er dette noe du kan fortelle din mann om åpent? Og hadde han blitt glad for dette? Hadde du likt at han gjorde det samme? Anonymkode: 924bd...cd3 1
Nuith Skrevet 16. august 2019 #18 Skrevet 16. august 2019 Du merker tiltrekningen, han merker tiltrekningen. Du mener at du aldri kommer til å gå for langt. Hva gjør DU den dagen han går over streken? Den dagen han stryker deg på ryggen eller sender en melding om hvor sexy du er i dag? Kutter du ut vennskapet tvert, eller lar du ham pushe grensene for hva som er akseptabelt, enten fordi du er tiltrukket eller fordi du "ikke vil ødelegge et godt vennskap"? 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #19 Skrevet 16. august 2019 5 minutter siden, Nuith skrev: Du merker tiltrekningen, han merker tiltrekningen. Du mener at du aldri kommer til å gå for langt. Hva gjør DU den dagen han går over streken? Den dagen han stryker deg på ryggen eller sender en melding om hvor sexy du er i dag? Kutter du ut vennskapet tvert, eller lar du ham pushe grensene for hva som er akseptabelt, enten fordi du er tiltrukket eller fordi du "ikke vil ødelegge et godt vennskap"? Han har allerede sendt melding om hvor sexy hun er.🤤 Anonymkode: b751a...856 1
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2019 #20 Skrevet 16. august 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det moralske ved dette. Jeg er i et godt samboerskap med en mann jeg elsker og vil dele livet med. Har jobbet på samme stedet i tre år nå uten å få noen nære kollegaer. Jeg synes det er trist å omgås mennesker hele dagen hele livet, uten at noen av dem blir som vennskap å regne. Så har det startet en ny som jeg virkelig er på bølgelengde med. Vi har tilsvarende hobbier, interesser og praten flyter utrolig lett. Jeg merker at jeg virkelig vil utvikle et vennskap med han. MEN, så er vi jo dødstiltrukket av hverandre. Jeg kommer aldri til å krysse grenser og vi flørter ikke engang, bare prater, men hele fyren gjør noe med meg så lufta dirrer når vi er sammen og jeg er en særs dårlig menneskeleser hvis jeg tar feil når jeg sier at han også merket det. Så, jeg vil altså utvikle et vennskap, ikke flørte eller gjøre noe mer, med en fyr jeg er sterkt tiltrukket av. Og som jeg tror er det av meg. Er dette umoralsk? Anonymkode: 02584...789 Du frister skjebnen altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå