AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 Noen her som har truffet en person jevnlig over flere måneder uten å være forelsket for så å plutselig bli det? Han jeg treffer har sagt han har likt meg fra første stund og ble fort betatt og glad i meg, men nå 8 måneder senere har han fortalt at han først nå har blitt forelsket. Det slo ned som lyn fra klar himmel sier han. Vi hadde vært en stund uten hverandre, da han jobber borte innimellom, det var da han innså det. Jeg syntes jo det høres litt rart ut å bli forelsket etter så lang tid. Jeg kan vell si jeg ble forelsket i han etter 1-2 måneder. Vi sees mye. Anonymkode: 7af0e...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Handler vel om definisjoner... Betatt er noe man kan bli her og nå, forelsket er mer enn det. Anonymkode: d3a2d...d46
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Handler vel om definisjoner... Betatt er noe man kan bli her og nå, forelsket er mer enn det. Anonymkode: d3a2d...d46 Så det går an å plutselig bli forelsket etter 8 måneder? Anonymkode: 7af0e...3d3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Det går an ja! Anonymkode: 946df...f6b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Jeg har truffet en dame som jeg er blitt så vanvittig forelsket i, hun er det samme i meg. Det sier hun helt klart rett ut uten å si det med klare ord. Vi traff hverandre helt ut av det blå. Jeg var helt ærlig klar på når jeg ble alene at dette var noe som jeg kom til å bli for all fremtid. Men så traff jeg henne Jeg holder litt igjen, og vet ikke hvor smart det er å si det til henne neste gang jeg treffer henne som blir i morgen. Bør man vente litt etter noen mnd med treff med å si akkurat dette? Jeg trodde jeg var betatt av henne, men jeg er ikke det. Jeg er dønn forelsket Når skal man si dette rett ut ? Er jo litt redd for å skremme henne vekk, eller at hun tror at hun kan behandle meg som sin slave Jeg er bare ikke akkurat dette, og ønsker å ta de videre steg for steg Hverdagen som er så travel, blir bare så ekstremt interessant når hun er en del av den. Anonymkode: a2d4b...728
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #6 Skrevet 17. august 2019 På 16.8.2019 den 11.09, AnonymBruker skrev: Det går an ja! Anonymkode: 946df...f6b Ok. Anonymkode: bb3b7...80a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #7 Skrevet 17. august 2019 For meg tok det noen måneder, men jeg er fortsatt forelsket, to år etter. Anonymkode: 01859...5ab
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #8 Skrevet 17. august 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg tok det noen måneder, men jeg er fortsatt forelsket, to år etter. Anonymkode: 01859...5ab Hvor mange måneder? Kan jo håpe at det varer lenger om det tar litt tid å bli det da ☺️❤️ Anonymkode: 7af0e...3d3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #9 Skrevet 17. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange måneder? Kan jo håpe at det varer lenger om det tar litt tid å bli det da ☺️❤️ Anonymkode: 7af0e...3d3 Ja, for du klarer jo ikke la være. 😂😉 Anonymkode: bb3b7...80a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange måneder? Kan jo håpe at det varer lenger om det tar litt tid å bli det da ☺️❤️ Anonymkode: 7af0e...3d3 Tja, tre, fire? Jeg likte ham jo veldig godt fra starten, men det var først da jeg begynte å kjenne «sommefugler». Har sikkert noe med at jeg bruker lang tid på å bli kjent med noen også. Anonymkode: 01859...5ab 2
Svartfugl Skrevet 17. august 2019 #11 Skrevet 17. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en dame som jeg er blitt så vanvittig forelsket i, hun er det samme i meg. Det sier hun helt klart rett ut uten å si det med klare ord. Vi traff hverandre helt ut av det blå. Jeg var helt ærlig klar på når jeg ble alene at dette var noe som jeg kom til å bli for all fremtid. Men så traff jeg henne Jeg holder litt igjen, og vet ikke hvor smart det er å si det til henne neste gang jeg treffer henne som blir i morgen. Bør man vente litt etter noen mnd med treff med å si akkurat dette? Jeg trodde jeg var betatt av henne, men jeg er ikke det. Jeg er dønn forelsket Når skal man si dette rett ut ? Er jo litt redd for å skremme henne vekk, eller at hun tror at hun kan behandle meg som sin slave Jeg er bare ikke akkurat dette, og ønsker å ta de videre steg for steg Hverdagen som er så travel, blir bare så ekstremt interessant når hun er en del av den. Anonymkode: a2d4b...728 Hvor lenge har dere møttes da?
snoren Skrevet 17. august 2019 #13 Skrevet 17. august 2019 Kanskje forholdet deres blir sterkere av at han er glad i deg av kjærlighet enn at han er så forelsket. Disse forelska forholdene pleier ofte å ta slutt etter et år eller to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå