Gå til innhold

Tenner på Svigermødre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte om det er flere av dere som tenner på svigerforeldre?

I mitt forrige forhold så tenkte jeg masse skitne tanker om min svigermor. (Ufrivillig å ukontrollert) var noen ganger jeg måtte gå på badet å tømme meg, når vi var på besøk der. Måtte helst gå i jeans, så ikke det ble synlig når lillemann poppet opp i ny og ne. Prøvde å sette tankene mine på noe annet, men øynene og tankene mine var som oftest på henne.

Hun er 7/10, ganske søt/pen dame. 44år (jeg er 23)

Noen som kan relatere? Eller er dette bare meg?

Anonymkode: 467d6...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var tiltrukket av mora til eksen, hun har et utseende og en imøtekommende personlighet som jeg tror tiltrekker de fleste. Og hun er klar over det selv, så det ble noen kleine situasjoner. Når hun skjønte at hun måtte "dempe seg" for ikke å kjøre over dattera si på alle mulige måter. Møtte henne på gata noen år etter bruddet og har ofte tenkt på at den blikkontakten vi hadde da egentlig var et oppspill til noe. Men er nok bare ren fantasi 😋

Anonymkode: 4fba8...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var tiltrukket av mora til eksen, hun har et utseende og en imøtekommende personlighet som jeg tror tiltrekker de fleste. Og hun er klar over det selv, så det ble noen kleine situasjoner. Når hun skjønte at hun måtte "dempe seg" for ikke å kjøre over dattera si på alle mulige måter. Møtte henne på gata noen år etter bruddet og har ofte tenkt på at den blikkontakten vi hadde da egentlig var et oppspill til noe. Men er nok bare ren fantasi 😋

Anonymkode: 4fba8...156

Skjønner va du mener, helt likt her. Har gjort mye rart med henne i fantasiene 😅

Anonymkode: 467d6...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lyst til å gjøre begge gravide, sånn at de kan gå tur sammen. 

Litt rart for ungen å ha en onkelbror, eller tantesøster, så  droppet det.

Anonymkode: 25c3d...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner va du mener, helt likt her. Har gjort mye rart med henne i fantasiene 😅

Anonymkode: 467d6...baa

Ja, bare dere holder dere til fantasien er det greit.  Dagens svigermødre er ikke som de var bare for noen tiår siden. Mange har vel hørt om gamle griser som har tafset på svigerdattera si i fylla så........   Dog har jeg hørt noen historier om ex-svigermødre, men kan ikke bekrefte sannhet i disse.

Anonymkode: 6d17b...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en gang badsstu med svigermor mens vi var alene hjemme. Skjedde litt av hvert da som ikke burde skjedd. Ble litt klein stemning i ettertid kan du si.🙈

Anonymkode: 0caf8...5ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest hi og svarer derfor på trådtittelen:

"Tenner på Svigermødre?"

Svar: De har da vel tenner som folk flest. Blant de eldste er det riktignok en viss andel som har gebiss da :tannverk:

Anonymkode: 5a97b...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere er syke i hodet!

Anonymkode: 5940f...c48

Klart det. Du derimot, er jo normal.

Anonymkode: b14ac...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest hi og svarer derfor på trådtittelen:

"Tenner på Svigermødre?"

Svar: De har da vel tenner som folk flest. Blant de eldste er det riktignok en viss andel som har gebiss da :tannverk:

Anonymkode: 5a97b...bd4

Nå skal Dagfinn Lyngbø og Pernille passe seg, for her kommer en utfordrer. Gi han/hun noen år på å finpusse vitsene, så tenker jeg det skal bli stand-up show som får det til å rive i lattermusklene, om de ikke er blitt revet i stykker allerede av den elegante ord-vridningen i innlegget.  :balltre:

Anonymkode: 5e7ea...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var tiltrukket av mora til eksen, hun har et utseende og en imøtekommende personlighet som jeg tror tiltrekker de fleste. Og hun er klar over det selv, så det ble noen kleine situasjoner. Når hun skjønte at hun måtte "dempe seg" for ikke å kjøre over dattera si på alle mulige måter. Møtte henne på gata noen år etter bruddet og har ofte tenkt på at den blikkontakten vi hadde da egentlig var et oppspill til noe. Men er nok bare ren fantasi 😋

Anonymkode: 4fba8...156

Samme her. Bare med faren til eksen min.

Fantaserte mye om å ligge med han etter jeg var med familien til syden og fikk se han i bar overkropp.

Anonymkode: ed599...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Bare med faren til eksen min.

Fantaserte mye om å ligge med han etter jeg var med familien til syden og fikk se han i bar overkropp.

Anonymkode: ed599...c3e

Jeg forstår at du tuller, men forstår ikke poenget du forsøker å få frem 😋

Anonymkode: 4fba8...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at du tuller, men forstår ikke poenget du forsøker å få frem 😋

Anonymkode: 4fba8...156

Hvorfor tror du at det var tull?

Tror du bare menn tenner på kvinner og ikke omvendt?:vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Pia Sofia skrev:

Hvorfor tror du at det var tull?

Tror du bare menn tenner på kvinner og ikke omvendt?:vetikke:

Nei. Måten "hun" skriver på.

Anonymkode: 4fba8...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Måten "hun" skriver på.

Anonymkode: 4fba8...156

Det var da helt normalt skrevet! Hun syntes svigerfar var sexy etter å ha sett han i bar overkropp. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være tull? Jeg kunne lett ha skrevet det samme da jeg var yngre og hadde en flott svigerfar som så veldig bra ut i badebukse! Jeg ble ikke tent på han, var veldig forelsket i sønnen, men jeg KUNNE jo ha blitt det, uten at det hadde vært merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok en gang badsstu med svigermor mens vi var alene hjemme. Skjedde litt av hvert da som ikke burde skjedd. Ble litt klein stemning i ettertid kan du si.🙈

Anonymkode: 0caf8...5ed

Oi, fortell !

Anonymkode: 27a44...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg tenner på svigermor? 

Riktignok er hun en heks, men det har vi jo sluttet med for lenge siden!

Anonymkode: 7fa2d...013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pia Sofia skrev:

Det var da helt normalt skrevet! Hun syntes svigerfar var sexy etter å ha sett han i bar overkropp. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være tull? Jeg kunne lett ha skrevet det samme da jeg var yngre og hadde en flott svigerfar som så veldig bra ut i badebukse! Jeg ble ikke tent på han, var veldig forelsket i sønnen, men jeg KUNNE jo ha blitt det, uten at det hadde vært merkelig!

Synes overhodet ikke det er merkelig. Fikk bare en klar følelse av at det var tull. Men forstår at jeg kan ha hatt feil :)

Anonymkode: 4fba8...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfar er 91 og delvis pleietrengende, så NOPE 🙈😂

Anonymkode: 58c86...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...