Maaaddepaaadde Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Har i det siste slitt med svelge vansker og litt sår vond hals, og noe som føles ut som et trykk i ørene. Problemet er bare at det kommer bare på kvelden, så tenker det blir litt dumt og dra til lege. Noen som har vært borti det før? Syntes det er rart det bare kommer på kvelden 🤪 kommer før nedlegger meg, så blir ikke verre eller kommer av og ligge.
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Jeg har hatt det slik i flere dager nå også, bortsett fra at hos meg er det på morgenen når jeg våkner. Føles som jeg har propper i ørene.
snoren Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 10 minutter siden, Maaaddepaaadde skrev: Har i det siste slitt med svelge vansker og litt sår vond hals, og noe som føles ut som et trykk i ørene. Problemet er bare at det kommer bare på kvelden, så tenker det blir litt dumt og dra til lege. Noen som har vært borti det før? Syntes det er rart det bare kommer på kvelden 🤪 kommer før nedlegger meg, så blir ikke verre eller kommer av og ligge. Aldri dumt å dra til en lege ❤️ Heller en gang for mye enn en gang for lite!
Maaaddepaaadde Skrevet 15. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, #Rasshøl skrev: Jeg har hatt det slik i flere dager nå også, bortsett fra at hos meg er det på morgenen når jeg våkner. Føles som jeg har propper i ørene. Er til og bli gal av 🤪 er sånn litt utover morgen, så sover til det går over rundt 10 tiden 😅
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Jeg tenkte at jeg sikkert holdt på å bli forkjølet, men det har ikke blitt verre. Har ikke feber, så hvis det ikke går over etter helga tenkte jeg å dra til legen.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 13 minutter siden, Maaaddepaaadde skrev: Har i det siste slitt med svelge vansker og litt sår vond hals, og noe som føles ut som et trykk i ørene. Problemet er bare at det kommer bare på kvelden, så tenker det blir litt dumt og dra til lege. Noen som har vært borti det før? Syntes det er rart det bare kommer på kvelden 🤪 kommer før nedlegger meg, så blir ikke verre eller kommer av og ligge. Jeg har hatt det i 4 uker ca. Mye verre på kvelden, ekstra vondt på morgenen. Dessuten så har jeg halsen full av slim også da. Vent et par uker, du kan fint ha det opp tilen mnd uten å dra til legen. 🙂 Anonymkode: 06e47...c5f
Millimani Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 18 minutter siden, Maaaddepaaadde said: Har i det siste slitt med svelge vansker og litt sår vond hals, og noe som føles ut som et trykk i ørene. Problemet er bare at det kommer bare på kvelden, så tenker det blir litt dumt og dra til lege. Noen som har vært borti det før? Syntes det er rart det bare kommer på kvelden 🤪 kommer før nedlegger meg, så blir ikke verre eller kommer av og ligge. Det der kan være så mangt. Du velger selv om du vil dra til legen eller ei, det som er best for deg er hva du skal velge. Kvinneguiden er ikke et legesenter
Maaaddepaaadde Skrevet 15. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2019 Akkurat nå, Millimani skrev: Det der kan være så mangt. Du velger selv om du vil dra til legen eller ei, det som er best for deg er hva du skal velge. Kvinneguiden er ikke et legesenter Ja derfor lurer jeg på om noen har vært borti det samme selv, kvinneguiden er langt ifra et legesenter det har du rett i. Men er jo ikke akuratt syk heller, så føler ikke for og reise til lege når jeg ikke er syk. Med mindre noen her har hatt noe lignende som har trengt medisin eller vært noe man trenger hjelp for 😅 større sannsynlighet for at kg får meg til og reise til legen enn meg selv 🤦🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #9 Skrevet 15. august 2019 Det kan være en begynnende eller svak halsbetennelse, og det kan komme hovedsaklig på kvelden fordi kroppen da er utslitt eller fordi du slapper av og har tid til å kjenne etter. Det kan gå over i løpet av 3-7 dager, eller det kan kreve enten penicilin/antibiotika. Så har det vart mer enn en ukes tid er det greit å få sjekket hva det er. Anonymkode: 5a77b...ca0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå