Gå til innhold

Urolig mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei:) 

jeg har et problem med magen min. den lager ekstremt mange (og rare!) lyder. hele tiden. jeg vet, det er rart, men det har faktisk blitt så ille at det er et stort problem for meg... jeg begynner på ny skole på mandag og gruer meg veldig nettopp på grunn av magen min. har ikke lyst til å bli kjent som hun jenta med magen som lager lyder... det har også blitt et problem for meg i sosiallivet mitt da jeg alltid er veldig skeptisk til å være med venner, og unngår å være med han jeg liker på grunn av magen min. jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre... jeg har prøvd å holde meg unna gluten og laktose en liten stund, men det virker ikke som at det funker..

har dere opplevd noe liknende eller har noen tips til meg (feks noen piller jeg kan ta eller bare hva som helst egentlig) så hadde det vært supert! tusen takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du mye drikke med kullsyre? Min mage lager utrolig mye lyd hvis jeg får i meg kullsyre. 

Anonymkode: 220bf...3ca

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drikker du mye drikke med kullsyre? Min mage lager utrolig mye lyd hvis jeg får i meg kullsyre. 

Anonymkode: 220bf...3ca

ja jeg drikker en del kullsyre.. tusen takk! da skal jeg prøve å holde meg itt borte fra det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...