AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Del Skrevet 15. august 2019 Noen som har prøvd og fått effekt? Tenker da på å tape selv, ikke ifm time hos fysio etc. Jeg har hatt litt vondt i det ene kneet ifm løping i det siste, og vurderer å teste det ut. Anonymkode: 6bd7b...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Del Skrevet 15. august 2019 Har prøvd, og er blitt tapet av fysioterapeut. Funker ikke i det hele tatt. Når fysioen, som faktisk hadde fått opplæring i dette humbuget, ikke fikk det til å virke, kan du bare glemme at det skal fungere med «gjør det selv». Det eneste kinesiotapen KAN fungere til, er som tilleggsbehandling ved lymfødem. Anonymkode: 69931...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #3 Del Skrevet 16. august 2019 Ja det fungerer, men best effekt vil man nok ha når det gjøres i forbindelse med behandling. Jeg går til fysioterapeut som bruker kinesioteip som del av behandlingen og jeg merker ekstremt god effekt av teipen. Anonymkode: 13275...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #4 Del Skrevet 16. august 2019 Fungerer akkurat like bra som kompresjonsthigtsene alle skulle ha fordi det var så fryktelig bra effekt i dem... Anonymkode: 6c3d7...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #5 Del Skrevet 16. august 2019 Det fungerte fint for min bekkenløsning. Men jeg reagerte på limet:( Anonymkode: 6d736...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Del Skrevet 16. august 2019 Funket veldig godt på skulderen. Fikk slappet av mer i musklene fordi teipen støttet opp. Tror det har mest effekt på skuldre, knær etc som trenger støtte. Men få ordentlig opplæring i hvordan du skal teipe, så du får ønsket effekt Anonymkode: 8cf98...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 19. august 2019 #7 Del Skrevet 19. august 2019 Jeg har hatt effekt både på rygg- og kneplager. Da som en støtte i dagene etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 19. august 2019 #8 Del Skrevet 19. august 2019 Fungerer fint på skulderen min som har en nerve i klem. Men jeg tåler ikke limet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå