kkvinne22 Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Hei, Noen uker tilbake blødde jeg ekstremt mye og klumper, noe jeg egentlig trodde var mensen og ble ikke særlig bekymret da. Nå som jeg ser tilbake på bildene lurer jeg på om dette kan ha vært en spontanabort..? Hvordan finner jeg i så fall ut om jeg har spontanabortert, siden det er en stund siden? Legger til bilder som er tatt over to dager, ferskt blod er fra dag 2 Spoiler Spoiler
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Helt umulig å finne ut, også helt unødvendig å finne ut. Hvorfor stresser du med dette? Anonymkode: 2f1bc...12c 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Hvorfor tok du bilder om du lurte på om det var vanlig mens? Gjør man sånt? Anonymkode: ea89b...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Hmmm, aldri sett noe sånt Anonymkode: 5796e...aa6
snoren Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Slapp av, det kan være koagulert blod. Hvor langt er du på vei? Fortell dette til legen din så kan du teste hcg nivået ditt annenhver dag, hvis det er normal stigning er du mest sannsynlig fortsatt gravid. Hvis du er veldig bekymret og det går utover nattesøvnen din kan du be om ultralyd og, kanskje du kan få gratis på sykehus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå