AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Hei. Jeg lurte på om det er noen som har hatt pilonidal cyste, hatt operasjoner. Og kunne fortalt litt om hvordan det var, og hvor lang tid de brukte på å bli friske? Jeg har dette selv, og har hatt bascom operasjon (uten hell), så går nå med åpnet sår og håper dette skal gro av seg selv.. Har søkt litt rundt på nettet, men det virker ikke som noen andre har hatt dette eller snakker om det. Noe jeg syns er kjipt, ettersom at legene alltid forteller at dette er en ganske så vanlig "sykdom". Anonymkode: dad0c...225
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Dette er veldig vanlig. Og den beste måten er å åpne og la det gro. Komplikasjoner skjer jo, men som regel går det greit. Hos meg tok det vel 9 uker før det var helt borte etter å ha åpnet den to ganger. Andre gangen var det dannet seg en fistel de måtte få bort også. Vondere enn selve sakralcysten. Huff Anonymkode: b09df...b8d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Dette er meget vanlig. Kalles "tvilling" på folkemunne, google det, så ser du at det kommer nok av folk som har hatt det. Anonymkode: 12e18...09d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Og det kommer til dels av dårlig hygiene, så du får vaske stumpen heretter. Anonymkode: 0362d...b8e
snoren Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Du kan bestille en legetime hos fastlegen din, da får du et profesjonelt svar til og stole på, så slipper du å grunne noe mer på det.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og det kommer til dels av dårlig hygiene, så du får vaske stumpen heretter. Anonymkode: 0362d...b8e Det gjør det absolutt ikke. Les deg opp før du svarer! Anonymkode: 12e18...09d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og det kommer til dels av dårlig hygiene, så du får vaske stumpen heretter. Anonymkode: 0362d...b8e Nope, kunne ikke vært mer feil! bor sammen med en som har slitt med dette i over 20 år nå, operert flere ganger uten hell. Nå har han vært sykemeldt i 1,5 år, legene vil ikke operere mer og har ikke flere forslag. Det har vokst til mangedobbel størrelse opp gjennom årene og medfører store smerter! Anonymkode: 1439c...312
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope, kunne ikke vært mer feil! bor sammen med en som har slitt med dette i over 20 år nå, operert flere ganger uten hell. Nå har han vært sykemeldt i 1,5 år, legene vil ikke operere mer og har ikke flere forslag. Det har vokst til mangedobbel størrelse opp gjennom årene og medfører store smerter! Anonymkode: 1439c...312 Anbefaler virkelig å prøve ketogent kosthold! (lite sukker og karbo) Det hjalp meg. Det er betennelsesdempende og virker helt magisk på denne tilstanden. Anonymkode: 12e18...09d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler virkelig å prøve ketogent kosthold! (lite sukker og karbo) Det hjalp meg. Det er betennelsesdempende og virker helt magisk på denne tilstanden. Anonymkode: 12e18...09d Det har vært prøvd men hadde liten eller ingen effekt Anonymkode: 1439c...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå