AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #1 Skrevet 15. august 2019 Har noen ekstra ferieuker som jeg kan ta ut når som helst etter 15 sep ca. Ønsker å reise ett sted i Europa med VARMT badevann, det er det viktigste av alt! Og ja, har selvsagt googlet badetemperaturer, men vet av erfaring at det ikke alltid stemmer, så ser etter anbefalinger! Hellas, Kypros, Kroatia, Bulgaria, Barcelona eller Mallorca er vel alternativ fra min flyplass. Vil fly direkte. Anonymkode: b8ab2...b58
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. august 2019 #2 Skrevet 15. august 2019 Ingen steder i Europa som har varmt badevann på den tiden av året.
Måbarefåsiat... Skrevet 15. august 2019 #3 Skrevet 15. august 2019 Var på Mallorca i september en gang. Deilig badevann!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Var på Kreta i mnd.skiftet sept/okt et år. Ikke akkurat varmt vann, men helt grei temp(og jeg er pysete). Bedre i sjøen enn i basseng. Anonymkode: 5243e...9f5
enkefru Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 Kreta, Rhodos og Kypros har nydelig badevann på den tiden.... -uti oktober kan det bli litt hyppige regnskurer og overskyet, men vannet er på sitt beste i September og litt utover
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 22 timer siden, Luna Llena skrev: Ingen steder i Europa som har varmt badevann på den tiden av året. Jo. Middelhavet. Anonymkode: c85a0...85a 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Middelhavet. Anonymkode: c85a0...85a Jeg syns ikke det.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #8 Skrevet 16. august 2019 23 timer siden, Luna Llena skrev: Ingen steder i Europa som har varmt badevann på den tiden av året. Har du prøvd langt øst? Kypros mener "alle" skal være bra såpass sent.... 20 timer siden, Fjugur skrev: Kreta, Rhodos og Kypros har nydelig badevann på den tiden.... -uti oktober kan det bli litt hyppige regnskurer og overskyet, men vannet er på sitt beste i September og litt utover Har venner som sier det samme. Men så utrolig pysete, må helst ha minst 25 i vannet.... Har vært flere steder i august med bra temp i vannet, både Tyrkia, Kypros og Mallorca. Kan vel ikke synke sååå mye frem til midten av september vel? Anonymkode: b8ab2...b58
enkefru Skrevet 16. august 2019 #9 Skrevet 16. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd langt øst? Kypros mener "alle" skal være bra såpass sent.... Har venner som sier det samme. Men så utrolig pysete, må helst ha minst 25 i vannet.... Har vært flere steder i august med bra temp i vannet, både Tyrkia, Kypros og Mallorca. Kan vel ikke synke sååå mye frem til midten av september vel? Anonymkode: b8ab2...b58 25 får du nok da ja... På kypros er det nok enda varmere i vannet, men Kreta holder ca 26 på den tiden
LeneXCII Skrevet 17. august 2019 #10 Skrevet 17. august 2019 Middelhavet er vel på sitt varmeste i sept. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå