Gå til innhold

God høst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper alle får en fin høst, selv skal jeg ha fri noen uker.. sikkert digg med rutiner igjen også?

er du et høst menneske?

er iallfall ikke for varmt lengere😎

Anonymkode: 0f913...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det i energi, merker det♥️ Ikke helt på kalenderen gi det noen dager🙂

Anonymkode: 0f913...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er min favorittårstid. Elsker følelsen av en ny start, finne frem deilige ullklær, fyre opp i peisen igjen, tenne lys, at det er litt kjøligere og at det blir litt mørkere. Herlig! Men det er fortsatt noen uker igjen og nyter siste del av sommeren også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var et høstmenneske før. Elsket høsten med alt den innebar. Så fikk jeg barn, og omgangsyken herjet i barnehagen konstant fra midten av august til mai. Ble vår og sommermenneske gitt. Høsten og vinteren forbinder jeg bare med sykdom, sykdom og atter sykdom etter jeg fikk barn. Forkjølelser, influensaer og omgangsyker står i kø. I tillegg er det mørkt og trist og deprimerende vær. 

Anonymkode: bcd45...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER høsten :D Alt er bra med den. Den friske, krispe luften, høy himmel, mørke kvelder, tenne lys, drikke kakao. Selv om naturen på en måte går i dvale på høsten føler jeg alltid at det er en tid for en ny start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. I like måte  

Jeg er slik som elsker vinden som kommer på høsten i Oslo.

Tørt ute, blader i alle høstfarger rasler og seiler lykkelige avsted.

Går mye tur med barna å samler blader, undrer oss over store fugleflokker som skal reise til Afrika å overvintre. 

Har lyst å sette opp en fuglekasse og fuglemater, men har nabo under oss, som får mye bøss på sin eiendom. Må finne en løsning.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og det samme til deg. Høsten er min favorittårstid. Her er det 8 grader og sol i dag,man merker i luften at høsten er på vei :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg elsker høst! Da slipper jeg og gå med trange klær jeg egentlig ikke føler meg komfortabel med og får selvtilliten tilbake. Gleder meg veldig til oktober. Liker den kjølige luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Alltid likt høsten! Frisk luft, mer energi, koselige kvelder med tente lys, også elsker jeg alle de flotte fargene på trærne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk 😊

Jeg var sommermenneske før, men elsker høsten veldig mye. Gleder meg til det blir høst for fullt. Så koselig å være surret inn i et ullteppe, tenne lys, drikke kakao og se på tv 👍 så er det mange fine farger ute og lufta mye bedre. Fortsatt varmt ute, men i følge Yr er dette siste dag med mye varme 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...