Gå til innhold

Sende nakenbilde til typen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.8.2019 den 1.12, AnonymBruker skrev:

Bildene kan komme på avveie etterpå eller bli brukt mot deg som pressmiddel. Hvis de havner på nettet er det umulig å få slettet dem og bildene vil florere der og med rette søkeord kanskje din egen far plutselig ser bildet.. Jeg ville ikke sendt nakenbilder. 

Anonymkode: 79a7f...2c3

De fleste er ikke der. Veldig mange sender masse slike bilder hver dag uten noen form for videre deling eller missbruk av noe slag. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 8/15/2019 at 1:54 AM, KapteinJ said:

Bare for å kommentere noe på dette i forhold til at de kan komme på avveie også,  det er mindre farlig om sexy undertøysbilder kommer på avveie enn bilder av at du putter ting i vaginaen din. Bilder uten ansiktet ditt synlig kan også være en god ting, ift dette, det er stort sett ikke ansiktet vi bryr oss om på slike bilder uansett ;)

Det er også ganske mange menn som er ansvarlige mottagere av sexy bilder, jeg har faktisk slettet bildene av gamle flammer. 

Det sendes tonnevis med nakenbilder mellom kjærester hver dag, og noen blir spredd til noen som ikke skal ha det. Slik er det bare.

Men jeg tror ikke man skal bli paranoid og tro det verste om kjæresten sin, man skal jo liksom stole på noen her i verden? Men det er nok lurt å ikke sende bilder der både indrefileten og ansiktet viser på en gang..... Om et bilde av underlivet ditt eller mitt kommer på avveie så blir det bare ett av 78fantasilioner like bilder på internet. Egentlig ganske ufarlig? 

• Hjerte 1
Skrevet

Å sende naken bilde har aldri ført til en bedre verden. 

Anonymkode: c92e1...f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...