Gå til innhold

Har valgkampen betydning for din stemme?  

47 stemmer

1. 1. Har valgkampen betydning for din stemme?

• Valgkampen betyr ingenting for hva jeg skal stemme
      40
    • Valgkampen vil ha betydning for hva jeg stemmer
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forhåndsstemte ved første anledning. Vet du allerede hva du skal stemme, eller bruker du valgkampen til å finne ut av det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Ganske trofast velger, samme parti i 8 år nå. Valgkamp er likevel spennende å følge med på! 😊

Skrevet
5 timer siden, Nevian skrev:

Jeg forhåndsstemte ved første anledning. Vet du allerede hva du skal stemme, eller bruker du valgkampen til å finne ut av det?

Har allerede bestemt meg. Får ikke stemt i kommunevalget, men partiet jeg vil stemme på stiller i fylkesvalget.

Skrevet

Tror ikke jeg skal stemme

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de som sitter i min kommune, så de får min stemme i år også.

Skrevet
3 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Tror ikke jeg skal stemme

Så du lever ikke opp til nicket ditt.....

Vet hvem jeg skal stemme på

• Liker 2
Skrevet

Hvis man lar valgkampen påvirke dette er det en stor sjanse for at man har satt seg for dårlig inn i politikken til at man burde stemme.

• Liker 1
Skrevet

Har nettopp flytta til ny kommune og aner ikke hva jeg skal stemme på lokalt. Så det får vel bli på magefølelsen i år 😛

Skrevet

Har bestemt meg for hva jeg skal stemme før valgkampen

Skrevet

Aldri vært sÅ i tvil om hva jeg skal stemme... :sjokkert:

a.

Skrevet
13 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Så du lever ikke opp til nicket ditt.....

Vet hvem jeg skal stemme på

Ikke si det. Kanskje jeg vet mer enn deg om min kommune, og vet at det ikke utgjør noen forskjell uansett. Hvis jeg går hen og stemmer blankt, er jeg fornuftig da?

Skrevet

Kommunevalget...... pest eller kolera 😜 Men partiet mitt stille i fylkesvalget da.

Skrevet

Jeg er svært interessert i politikk, også i lokalpolitikk.  Har bestemt meg, men forsøkte bl.a. VGs valgomat for moro skyld.  Den bekreftet at mitt valg er riktig for meg. 

Skrevet

Jeg vet hva jeg skal stemme, valgkampen betyr veldig lite sånn sett.

Skrevet
På 15.8.2019 den 20.21, Fornuftig-mann skrev:

Ikke si det. Kanskje jeg vet mer enn deg om min kommune, og vet at det ikke utgjør noen forskjell uansett. Hvis jeg går hen og stemmer blankt, er jeg fornuftig da?

Ja er langt mer fornuftig enn ikke å stemme

• Liker 1
Skrevet

Har aldri stemt og vil nok ikke stemme. 

Skrevet

Jeg har vel bestemt meg sånn halvveis, men skal følge litt med på valgkampen likevel. Det er sjeldent at jeg stemmer på samme parti flere ganger på rad, så derfor holder jeg det åpent frem til valgdagen.

Skrevet
3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Ja er langt mer fornuftig enn ikke å stemme

Hvorfor? Det har samme betydning for utfallet.

• Liker 1
Skrevet
På 14.8.2019 den 21.00, Nevian skrev:

Har også forhåndsstemt. Valgkamp består jo av flotte lovnader etc etc, det blir alltid noe annet når hverdagen kommer... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...