AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei Noen som har erfaringer med dem? Han jeg kjenner jobber innenfor tv og media og virker rimelig lik oss i måten å være på. Vi har pratet mye på cam for ett år siden og så mistet vi kontakten pga at jeg reiste bort. I dag dukket han opp igjen da jeg fant han på Facebook og sendte en forespørsel og nå har jeg vært 1 time på cam med han igjen. Han er mye yngre enn meg. 30+. Mens jeg er betydelig eldre. Han har det mest fantastiske brede hvite smilet jeg noen gang har sett. Ellers er han ikke så kjekk men det smilet blendet meg godt første gang jeg ble kjent med han. Han er en del i Norge innimellom på jobb så slik sett er d ikje umulig å møtes en gang. Ser ikke for meg forhold og hele den pakken der men en å møte som er verdens hyggeligste og som rødmer og gjemmer seg under dyna når jeg ser på han på cam😊. Sånn effekt har jeg aldri hatt på norske menn😂😂. D var bare så koselig å se han igjen😍. Men har null erfaring bortsett fra en brevvenn fra Israel på 90 tallet som var kjempehyggelig vet jeg lite. Må jo spørre her hvor mye vet om mangt. Anonymkode: b6d60...9f6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Det er en israeler med på 90day fiance, han virker helt chill og ingenting minneverdig i hva han syns eller forventer av en kvinne. Hila Klein (berømt youtuber fra Israel) er ganske lik han, de er lavmælte og rolige, snakker når de har noe å si, som regel reflekterte og liberale. Anonymkode: c689d...692
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Ville vært skeptisk til dette opplegget. Anonymkode: 2ad0d...ccb 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #4 Skrevet 15. august 2019 Ts.. takk for svar. D blir som det blir hyggelig å ta opp kontakten var det. Kom til å tenke på han tinder svindleren var ikke han fra Israel?? Anonymkode: b6d60...9f6
TrekStar Skrevet 15. august 2019 #5 Skrevet 15. august 2019 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kom til å tenke på han tinder svindleren var ikke han fra Israel? Jo, men det trenger ikke bety at alle Israelere er svindlere da. Mange hyggelige Israelere der ute. Hvis han plutselig ber om penger, så tror jeg det burde ringe bjeller hos deg, slik at du kutter kontakt. Endret 15. august 2019 av TrekStar
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #6 Skrevet 15. august 2019 Han er en mann av mange. Han er et individ. Israelske menn er like forskjellige som Norske menn. Umulig for oss å si at han er sånn eller sånn. Anonymkode: ad7d3...28b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #7 Skrevet 15. august 2019 5 minutter siden, TrekStar skrev: Jo, men det trenger ikke bety at alle Israelere er svindlere da. Mange hyggelige Israelere der ute. Hvis han plutselig ber om penger, så tror jeg det burde ringe bjeller hos deg, slik at du kutter kontakt. Ja. TS ikke finn på å sende penger til fremmede i utlandet, da kan det bli vanskelig å stoppe. For min del ville en som blindt støttet zionismen vært uaktuel, men det er jo opp til deg. Han er nok ganske liberal og vanlig. Anonymkode: 66bce...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #8 Skrevet 15. august 2019 Lol nei love scam vet jeg alt om og har aldri blitt lurt. Sender aldri penger online. han aldri vært sånn. Han er liberal. Spiller pink floyd på el gitar fra en annen verden ...dritflink der altså. Vi har gjort spilt mye musikk på cam. Hva som er in i Israel for tiden og jeg litt av hva som er på listene her. Ja sett hverandre nakne🙈🙈🙈d syns jeg er flaut nå da så lenge etterpå men dog😂😂. Har tatoveringer og er ca 4 cm høyere enn meg😂😂. Men hyggelig fyr helt annen type enn de jeg har truffet online i Norge. Lurer også på hvorfor menn online bestandig må si at de skal ta en dusj???🤔 ts Anonymkode: b6d60...9f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå