AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Begynte plutselig å tenke på alt det negative, at noen i familien skal bli syk, jeg takler ikke lett å miste noen da jeg har ikke mange i livet mitt fra før. At verden går for fort, klarer ikke henge med osv. At jeg synes alt er slitsomt og alt tapper meg for energi. At jeg synes verden kan være så utrolig ond og den blir verre!! Føler jeg plutselig får hjertet i halsen og får litt panikk liksom 😕 Anonymkode: 9f33e...177
Million Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Det høres ut som du har en angst-lidelse, noe som dessverre er blitt ganske vanlig. Særlig blant kvinner. Har du tatt dette opp med legen din noengang? Det finnes behandling.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, Million skrev: Det høres ut som du har en angst-lidelse, noe som dessverre er blitt ganske vanlig. Særlig blant kvinner. Har du tatt dette opp med legen din noengang? Det finnes behandling. Jeg har angst diagnose fra veldig mange år tilbake, men ikke noe behandling for det nå. Ja, jeg vet det... Men ingenting hjelper Anonymkode: 9f33e...177
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Jeg kan uansett ikke noe for at verden er som den er... Men jeg klarer ikke la være å tenke at dette er dritt... Anonymkode: 9f33e...177
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 Veldig trist å høre at du har det vanskelig 😕 Det er hardt når realiteten slår oss, og vi innser at hverken vi - eller noen i familien - er udødelige. Det eneste du kan gjøre er å finne på koselige/gøye ting sammen med de du er glad i nå. Ingen er garantert morgendagen, slik er det dessverre bare. Nå er stikkordet, kanskje du klarer å øve deg på å være mer i øyeblikket? Vi bekymrer oss for mogendagen som om den er garantert å komme. Banalt som det høres ut, så hjelper faktisk mindfulness, yoga, tur i naturen, og meditasjon mange. Og når det finnes så mange fæle mennesker i verden, er nøkkelen å omgi seg med de gode du har i livet ditt. Forskning viser også at å unngå nyhetene til en viss grad er sunt, da hovedfokuset det er alt det negative som skjer i verden, fremfor det positive. Ring en venn, gå en tur, ta deg en dusj/et bad, tenn lys, og start med takknemlighetsdagbok. Kan garantere at du vil føle deg litt bedre. ❤️ Anonymkode: 6a0a1...e9e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå