Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan bli selvsikker og utadvendt når man er sjenert og forsiktig av natur? Har dårlig selvtillit og vet det skinner gjennom. Faller ofte for menn som er stikk motsatt av meg, men jeg er jo selvfølgelig ikke attraktiv for dem. Hva kan man gjøre for å bli mer trygg på seg selv? Er det noe håp for meg?

Anonymkode: bf68d...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe håp for meg?

Ja det er håp for alle. Jeg hadde en periode at jeg var både negativ og dårlit selvtillit, jeg begynte med positiv-tenkegang. Altså skrive lapper på speilet der du beskriver deg selv so f.eks jeg er vakker, trygg på deg selv, jeg er sterk og finner meg ikke i ting, osv. Les disse opp hver morgen, det vil styrke selvtillitten din, du vil føle deg tryggere og sterkere etterhvert. Når det gjelder menn, bør du være mere kresen, slike menn som du beskriver ødelegger mye av selvtillitten din. Gi mere f..., tenk mere på deg selv. Jeg mener det er kvinnenes makt å bestemme seg for hvilke menn de vil ha. Ikke ment som noen moralpreken, men jeg håper du lykkes en dag. Selv om du er usikker og dårlig selvtillit, kan du fremdeles leve godt og finne drømmemannen din, tenk på det du:blomst:

Endret av museslikker69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...