AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Har hatt et flørte forhold med en fyr over lengre tid. Men han ønsker ikke noe mer og det må jeg bare respektere. Jeg kjenner meg ikke gira på egentlig involvere meg for noen nye enda. Men.. kan det hjelpe å være på dating apper allikevel, for å få fokuset bort fra han andre? Selv om jeg utgangspunktet nå ikke er intressert i å date - enda, så kan det få øynene opp for andre. Noen som har erfart at det er positivt? Anonymkode: 81e85...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Jeg synes der hjelper. Blei dumpa av typen før sommeren. Hadde 2 ons, og møtte deretter han nå som er kjæresten min. Anonymkode: cee4c...752
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Jeg fiksa meg akkurat tinder på grunn av dette. Om jeg finner en søndagskjæreste er jeg fornøyd. Sikkert greit å bruke litt tid for seg selv også, men hvem vet... plutselig dukker det opp en ny kjekkas. Anonymkode: 23be4...a97 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Det hjalp ikke meg, syns egentlig det ble verre. Spørs hvor sårbar du er, veldig sårbar = 👎🏻 Ikke så sårbar =👍🏻 Anonymkode: 8fdc8...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det hjalp ikke meg, syns egentlig det ble verre. Spørs hvor sårbar du er, veldig sårbar = 👎🏻 Ikke så sårbar =👍🏻 Anonymkode: 8fdc8...cfa Jeg er nok egentlig ikke så sårbar, sånn egentlig. Om jeg går på datingapper så blir det litt tvinge meg selv, bare for å åpne øynene mine litt og ikke for at jeg er så intressert. Jeg forsøker jo å fokusere på meg selv ellers i hverdagen, men tankene går dessverre for ofte mot han allikevel. Anonymkode: 81e85...dc4 1
Sykkelkopp Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 Var ei som skulle bruke meg som en rebound. Men da vi var godt igang begynte hun å gråte så det ble å trøste henne i stedet Lykke til
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjalp ikke meg, syns egentlig det ble verre. Spørs hvor sårbar du er, veldig sårbar = 👎🏻 Ikke så sårbar =👍🏻 Anonymkode: 8fdc8...cfa Ja, man må ta ei vurdering på det. Jeg syntes bruddet mitt var så jævlig, at jeg var ute etter menn som behandla meg med mer respekt etter sex. Det fant jeg. Tom han som dreiv med textationship etter ons-et, hadde respekt nok til å be om unnskyldning etter at jeg trakk meg. Fint å se at det er anstendige menn der ute. Jeg blei veldig positivt overraska. Jeg er bare på Fetlife, da, ikke Tinder og sånt. Veldig trygt at det er kultur for å diskutere sexen før man treffes. Anonymkode: cee4c...752
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 19 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Var ei som skulle bruke meg som en rebound. Men da vi var godt igang begynte hun å gråte så det ble å trøste henne i stedet Lykke til Heheh... uff, ja så langt skal det ikke gå. Er forøvrig ikke intressert å ha noen rebound heller. Kanskje chatte litt, spøke og le litt med en... Og etterhvert dating når hodet og følelser har stabilisert seg mer. Anonymkode: 81e85...dc4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 Dette har jeg nokså dårlig erfaring med. Endte opp med å ikke finne noen som var ute etter det samme som meg, og så gav jeg nok inntrykk av å være mer seriøs enn jeg var. Følte en sånn aversjon mot å gi av meg sjøl. Ble tom innvendig, og. Men det er jo bare meg. Det som var positivt, var at det holdt meg opptatt fra å kontakte HAN i den kritiske første fasen da. Typisk meg å ikke holde meg, og drite meg ut med å ta kontakt. Føler stoltheta mi ble redda litt der, altså. Anonymkode: a7523...e5d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg nokså dårlig erfaring med. Endte opp med å ikke finne noen som var ute etter det samme som meg, og så gav jeg nok inntrykk av å være mer seriøs enn jeg var. Følte en sånn aversjon mot å gi av meg sjøl. Ble tom innvendig, og. Men det er jo bare meg. Det som var positivt, var at det holdt meg opptatt fra å kontakte HAN i den kritiske første fasen da. Typisk meg å ikke holde meg, og drite meg ut med å ta kontakt. Føler stoltheta mi ble redda litt der, altså. Anonymkode: a7523...e5d TS her. Ja, det er nok det jeg kjenner på, en avreaksjon mot å gi av meg selv. Tror jeg skal vente litt. Anonymkode: 81e85...dc4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå