Gå til innhold

Høye formfulle kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! (Visste ikke hvilket emne jeg skulle plassere denne tråden i)

Jeg er en 20 år gammel jente og er 176 cm høy ca. Jeg har en BMI på 22-23 men jeg føler meg veldig stor iforhold til andre siden jeg er så høy.

Jeg bruker 70I i BH, og har den «idelle» waist/hip ratio. Så jeg har timeglass figur, men veldig slanke armer og slanke ben. 

Jeg har tidligere vært veldig tynn, BMI på ca 17, men da hadde jeg ikke former åpenbart. Jeg liker veldig godt hvordan jeg ser ut nå spesielt uten klær, men jeg føler meg så stor iforhold til andre jenter som sagt. Spesielt føler jeg dette når jeg leser at menn liker små lave jenter😅 Så på en annen side følte jeg meg bedre når jeg var veldig tynn. 

Kroppen min er veldig lik Emilie Tømmerberg sin (blogger, mange følgere på insta) Legger ikke ved bilde av hun her for det er kanskje litt rart😅 Hun er ikke så høy da...

Hva synes dere om høye kvinner som ikke er sylslanke?😬 

Anonymkode: 74cc7...c5f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke stor, men høyere enn snittet, alle er vi forskjellige

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke bra å være undervektig. Det er naturlig at du føler deg større enn noen på 160, men hva er så galt i det? Jeg er 160 selv og synes høye kvinner er fascinerende. Du må ikke engang vurdere å bli undervektig fordi at en mann synes det er finere med kvinner som er det. De mennene er rene idioter og driter langt oppi ditt ve og vel og de skal du ikke ta i med ildtang engang. 

Anonymkode: 8860e...347

• Liker 2
Skrevet

Til høyere jenta er til slankere må hun være for at jeg skal være interessert.

Skrevet
9 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Til høyere jenta er til slankere må hun være for at jeg skal være interessert.

Oj så menn har høydepreferanser de og? Samtidig som dere sutrer over at vi har det?

Anonymkode: b8d9a...b48

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj så menn har høydepreferanser de og? Samtidig som dere sutrer over at vi har det?

Nei jeg har størrelsespreferanse. Slank>feit. Å la seg selv være feit er et valg.

En høy dame som er feit virker bare enda større. Slanke høye damer er fine

Forøvrig er ikke bloggeren som er nevnt feit, så om ts ee sånn bare høyere, så er hun definitivt innenfor.

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja menn har og høydepreferanser. Men ikke i like stor grad som damer. Menn vil typisk ha ei dame som er lavere enn dem selv, men damer vil ha menn som er mye høyere. F.eks damer på 160 som har som krav at mannen er over 180... 

Eller for å si det slik, hvor mange menn har høydekrav i datingprofilen kontra hvor mange damer har det 😊

Anonymkode: a2759...be4

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fint, men jeg er 14 cm høyere enn deg, og sikkert 30 kilo tyngre 😄 For folk på min str hadde du ikke virket så stor. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bra å være undervektig. Det er naturlig at du føler deg større enn noen på 160, men hva er så galt i det? Jeg er 160 selv og synes høye kvinner er fascinerende. Du må ikke engang vurdere å bli undervektig fordi at en mann synes det er finere med kvinner som er det. De mennene er rene idioter og driter langt oppi ditt ve og vel og de skal du ikke ta i med ildtang engang. 

Anonymkode: 8860e...347

Er sunnere å være slank enn å ha for mye da.

Anonymkode: 864d8...a37

• Liker 1
Skrevet

Synes det er flott jeg! Og du vil tiltrekke deg ekte menn, og ikke menn som liker teens. 😊👍

Anonymkode: fecf8...2d4

Skrevet

Syns få damer passer å være ordentlig høye. Er 190 selv, men liker best jenter mellom 150-160. 

Anonymkode: 864d8...a37

• Liker 2
Skrevet

Vil anbefale deg å slutte å spørre om andres meninger om sånne ting. 

Ikke spør om tillatelse til å være den du er, eller be om unnskyldning for at du ikke passer inn i noen andres mal. Mange typer utseende kan være flott, variasjon er kult og gjør verden spennende. 

Det aller mest sexy er selvtillit. Ei dame med hevet hode som eier den hun er. Folk med selvtillit har som regel en spesiell glød som tiltrekker folk, og som man ikke kan oppnå med trening eller å strebe etter det perfekte. Den mest sexy dama jeg har sett i det siste var ei som kom inn på jobben min og holdt et dritbra foredrag for oss, hun hadde den selvtilliten og glimten i øyet som gjorde at alle var sånn "wow" etterpå. 

Hilsen mann som liker både epler og pærer, lave damer og høye damer, tynne damer og lubnere damer. Det er ikke enkeltfaktorer ved utseende som avgjør hva jeg synes om ei dame. 

Anonymkode: 696ef...249

• Liker 5
Skrevet

Jeg er noen cm lavere enn deg, 174 cm. Jeg har tynn overkropp, smal midje og brede hofter, mye rumpe og lår. Aldri opplevd at det har vært et problem fra menn side, tvert i mot. Det har alltid gitt meg masse oppmerksomhet fra menn i alle størrelser og fasonger. I stedet er det jeg som alltid velger å gå for menn som er litt kraftigere bygd fordi jeg synes det kler meg bedre 😊

Anonymkode: b4b9f...3fe

Skrevet

Folk flest har ikke spesifikke utseendekrav til en partner, hva som er tiltrekkende varierer fra person til person. Man kan ha preferanser, men da har man oftest fokus på hva man synes er fint. Ikke hva som er "feil". Jeg er bifil, og legger ekstra merke til damer med former, så sånn du beskriver deg selv høres ut som noe jeg hadde lagt positivt merke til :)

Men jeg går ikke rundt og tenker æsj til tynne jenter. Kunne nok lett ha falt for en tynn jente som var topp ellers. Og har i alle fall ikke noe behov for å gå rundt og snakke høyt om hva jeg ikke finner attraktivt. 

Noen derimot har det behovet. Og det er IKKE de partnerte du ønsker deg. Min erfaring er at det er usikre gutter/jenter (eller veldig usikre menn/damer) med fake selvtillit som bruker mye tid på nett (eller eget utseende) som roper ut om hva de ikke liker. Man får lett inntrykk av at de er flere enn de er, fordi de er så opptatt av å få det frem. Det handler om å trykke ned det motsatte kjønn fordi man føler seg lite verdt selv. 

Ellers er det en greie å operere seg til former. Vær superfornøyd med å ha det naturlig! ;) 

Anonymkode: 5922f...40d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er flott jeg! Og du vil tiltrekke deg ekte menn, og ikke menn som liker teens. 😊👍

Anonymkode: fecf8...2d4

Så menn som liker lave damer er ikke ekte menn? Og lave kvinner kan sammenlignes med barn/tenåringer?

Er det noe jeg ikke forstår er hvorfor høye kvinner skal rakke ned på lave kvinner, og lave kvinner skal rakke ned på høye. Det er skikkelig patetisk.

Anonymkode: e22e7...131

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så menn som liker lave damer er ikke ekte menn? Og lave kvinner kan sammenlignes med barn/tenåringer?

Er det noe jeg ikke forstår er hvorfor høye kvinner skal rakke ned på lave kvinner, og lave kvinner skal rakke ned på høye. Det er skikkelig patetisk.

Jeg er lav og har vært tynn store deler av livet. Men jeg har alltid vært skeptisk til menn som har en veldig preferanse for det. Der er noen altså, og det kommer ofte av egne issues. Da mener jeg ikke de som synes det er litt ekstra fint på samme måte som andre synes former er litt ekstra fint, men det er noen menn som er litt obsessed med en petite dame. Og det overlapper gjerne med en litt kontrollerende personlighet og manglende trygghet på seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er lav og har vært tynn store deler av livet. Men jeg har alltid vært skeptisk til menn som har en veldig preferanse for det. Der er noen altså, og det kommer ofte av egne issues. Da mener jeg ikke de som synes det er litt ekstra fint på samme måte som andre synes former er litt ekstra fint, men det er noen menn som er litt obsessed med en petite dame. Og det overlapper gjerne med en litt kontrollerende personlighet og manglende trygghet på seg selv. 

Det var forresten ikke meg du siterte, jeg svarte bare på spørsmålet ditt allikevel :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ubehagelig ja med slike menn, men selv om du er lav og tynn betyr det jo ikke at du ser ut som et barn eller tenåring! Det går nok heller på slike type menn og deres oppførsel, enn at du ser ut som et barn eller tenåring.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja menn har og høydepreferanser. Men ikke i like stor grad som damer. Menn vil typisk ha ei dame som er lavere enn dem selv, men damer vil ha menn som er mye høyere. F.eks damer på 160 som har som krav at mannen er over 180... 

Eller for å si det slik, hvor mange menn har høydekrav i datingprofilen kontra hvor mange damer har det 😊

Anonymkode: a2759...be4

I tillegg til puppekrav,rumpekrav,andre kroppskrav + krav på andre områder...Er ikke rart man ikke tør date.

• Liker 2
Skrevet

Skjønner vel egentlig ikke hva som er problemet.

Det kunne like godt stått.

"Jeg er en høg jente med perfekt midje/hoftemål og er like perfekt velproporsjonert som Emilie Tømmerberg bare at jeg også har modell høyden inne med mine 176 på strømpelesten. Men denne modellhøyden og velproporsjonerte kroppen plager meg litt, skulle jeg vært litt mer anorektisk."

Anonymkode: 56fde...ab6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...