Gå til innhold

Høye formfulle kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! (Visste ikke hvilket emne jeg skulle plassere denne tråden i)

Jeg er en 20 år gammel jente og er 176 cm høy ca. Jeg har en BMI på 22-23 men jeg føler meg veldig stor iforhold til andre siden jeg er så høy.

Jeg bruker 70I i BH, og har den «idelle» waist/hip ratio. Så jeg har timeglass figur, men veldig slanke armer og slanke ben. 

Jeg har tidligere vært veldig tynn, BMI på ca 17, men da hadde jeg ikke former åpenbart. Jeg liker veldig godt hvordan jeg ser ut nå spesielt uten klær, men jeg føler meg så stor iforhold til andre jenter som sagt. Spesielt føler jeg dette når jeg leser at menn liker små lave jenter😅 Så på en annen side følte jeg meg bedre når jeg var veldig tynn. 

Kroppen min er veldig lik Emilie Tømmerberg sin (blogger, mange følgere på insta) Legger ikke ved bilde av hun her for det er kanskje litt rart😅 Hun er ikke så høy da...

Hva synes dere om høye kvinner som ikke er sylslanke?😬 

Anonymkode: 74cc7...c5f

Selv er jeg 170 (som for mange menn er aaaltfor høyt, men har tidligere opplevd at menn på 190+ syns det er ok med noen som er 170 men de vil jo helst ha noen som er enda lavere de også) og har den der ideelle hip/waist ratioen som det snakkes så mye om. Vil ikke kalle det ideelt, for det er mest populært å være petit, tynn og med smale hofter og skuldre nå. Midje har ikke en dritt å si og om rumpa er liten så er det bare et stort pluss. Helt ærlig så mistenker jeg at det er dette rumpehysteriet og Kim Kardashian og klanen hennes som har ødelagt litt for oss...... 

Jeg selv syns andre kvinner er vakre på sin måte, og jeg misunner ofte de som er høye, spesielt de som er 180 cm. Det er pent og grasiøst. Jeg bryr meg ikke om hva menn synes lenger, ettersom jeg selv aldri passer inn i en manns preferanser har jeg funnet ut at det beste er å ikke bry seg. Skal jeg bry meg om hva menn synes vil jeg bare føle meg utilstrekkelig uansett, og det gidder jeg ikke, min verdi er ikke målt i menns øyne :) Dermed klarer jeg å like de brede hoftene mine, de store puppene mine og den smale midjen og sette pris på kroppen min :) 

Anonymkode: f406e...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er flott jeg! Og du vil tiltrekke deg ekte menn, og ikke menn som liker teens. 😊👍

Anonymkode: fecf8...2d4

Dette var skikkelig patetisk å lese. Jeg er litt som ts, og jeg tiltrekker meg ikke mer "ekte menn" enn det noen som er 150 gjør. Skjerp deg!! Menn er menn og kvinner er kvinner og vi er alle forskjellige med ulike preferanser! 

Anonymkode: f406e...9eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg 170 (som for mange menn er aaaltfor høyt, men har tidligere opplevd at menn på 190+ syns det er ok med noen som er 170 men de vil jo helst ha noen som er enda lavere de også) og har den der ideelle hip/waist ratioen som det snakkes så mye om. Vil ikke kalle det ideelt, for det er mest populært å være petit, tynn og med smale hofter og skuldre nå. Midje har ikke en dritt å si og om rumpa er liten så er det bare et stort pluss. Helt ærlig så mistenker jeg at det er dette rumpehysteriet og Kim Kardashian og klanen hennes som har ødelagt litt for oss...... 

Jeg selv syns andre kvinner er vakre på sin måte, og jeg misunner ofte de som er høye, spesielt de som er 180 cm. Det er pent og grasiøst. Jeg bryr meg ikke om hva menn synes lenger, ettersom jeg selv aldri passer inn i en manns preferanser har jeg funnet ut at det beste er å ikke bry seg. Skal jeg bry meg om hva menn synes vil jeg bare føle meg utilstrekkelig uansett, og det gidder jeg ikke, min verdi er ikke målt i menns øyne :) Dermed klarer jeg å like de brede hoftene mine, de store puppene mine og den smale midjen og sette pris på kroppen min :) 

Anonymkode: f406e...9eb

Mistenker mer at det er mest du selv som definerer deg som utilstrekkelig og lager deg en forestilling om hva menn liker. Menn er ikke en ensartet gruppe som er medlem av en klubb som reviderer kvinne standarden hvert år.

Du snakker vitenskapen midt imot hva gjelder den mannlige hjerne og hva den biologisk er programmert for å se etter, for det er nettopp hofte og midje-mål (WHR), så visst du ikke klarer å få de interessert på tross av WHR går i din favør bør du kanskje se på andre ting en kroppsformen.

This is what evolutionary psychology tells us about body types and basic sexual attraction. Of course, we are highly-evolved and socialized animals, so personal preferences, and a variety of other factors also come into play, including such things as facial attractivness, grooming, and expressive style.

Når du sier at du aldri passer inn i en manns preferanser, så uttrykker du kanskje også akkurat det, om enn ubevisst. Da blir det en selvoppfyllende profeti. Prøv å bli kvitt den negative holdningen til menn så skal du se at det løsner 🙂

Anonymkode: 56fde...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like høy, 176 cm... Har aldri drevet med å måle meg her og der, men bruker 38-40 i klær og 75-80 D-F i bh.. Aldri fått høre at jeg verken er for stor eller høy. Har fått mange komplimenter for utseende og personlighet så slapp litt av du og nyt livet, det er såå mye artigere da ☺️

Anonymkode: f7a38...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker mer at det er mest du selv som definerer deg som utilstrekkelig og lager deg en forestilling om hva menn liker. Menn er ikke en ensartet gruppe som er medlem av en klubb som reviderer kvinne standarden hvert år.

Du snakker vitenskapen midt imot hva gjelder den mannlige hjerne og hva den biologisk er programmert for å se etter, for det er nettopp hofte og midje-mål (WHR), så visst du ikke klarer å få de interessert på tross av WHR går i din favør bør du kanskje se på andre ting en kroppsformen.

This is what evolutionary psychology tells us about body types and basic sexual attraction. Of course, we are highly-evolved and socialized animals, so personal preferences, and a variety of other factors also come into play, including such things as facial attractivness, grooming, and expressive style.

Når du sier at du aldri passer inn i en manns preferanser, så uttrykker du kanskje også akkurat det, om enn ubevisst. Da blir det en selvoppfyllende profeti. Prøv å bli kvitt den negative holdningen til menn så skal du se at det løsner 🙂

Anonymkode: 56fde...ab6

Skrevet av en kvinne, ser jeg, hehe. :) Jeg har ingen negativ holdning til menn, de får ha den preferansen de har, jeg klandrer ingen, og jeg er heller ikke bitter på andre kvinner. Er biseksuell faktisk, så finner mange kvinner tiltrekkende også på det seksuelle plan. Nå har jeg som alle andre kvinner aldri hatt problemer med å få menn, men det er en forskjell på å bli elska og å tatt til takke med.... Og jeg har så klart blitt tatt til takke med litt for ofte, så jeg har gitt opp... ;) Men jeg er ikke bitter altså! Jeg har det bedre enn noen gang nå som jeg ikke fokuserer på menn lenger. Klart det er ensomt noen ganger for jeg kunne jo tenkt å hatt en kjæreste jeg kunne dele livet med, sorger og gleder, men jeg orker ikke de styret som følger med. Vinninga går opp i spinninga. :) 

Anonymkode: f406e...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona mi er 175 cm høy, med litt mer former nå enn da jeg traff henne. Men hun har fortsatt en fin fasong og jeg kunne aldri tenkt meg noen andre. Jeg er selv 187cm høy, med typisk «pappakropp» men uten kulen på magen da. Kona mi er veldig godt fornøyd med høyden min, og kan faktisk gå i høye hæler og allikevel være lavere enn meg.

Hun har en venninne på 155cm, og da ser jeg egentlig først hvor lav venninna er. Siden jeg kommer fra en høy familie, har jeg egentlig ikke tenkt over høyden på kona før jeg traff venninna hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg kan trøste deg med at jeg er nesten 180 høy

Jeg har også timeglass figur og er storfornøyd med min kropp og høyde.

Jeg går ofte på hæler og ruver da 190 over havet, er ikke mange menn som matcher det.

Selv syns jeg høye damer er et flott syn, og har selv flere ganger fått skryt for min høyde, har fått høre at jeg ser ut som en dronning blant flokken🙈😁

Er også slik som deg at jeg liker synet av meg selv naken😊ikke noe galt i det.

Veldig flott å høre at du er glad for din høyde

Eneste problemet var at jeg var fullt utvokst som 11 åring og ble mobbet mye for min høyde og bryst, det å dusje sammen men mine "klassevenniner" var et mareritt som har satt sine spor😔

Husker jeg grudde meg sykt mye flere dager i forveien før svømming og gym

Jeg ble direkte terrorisert i flere år, blir kvalmen bare av å tenke på det

Huff jaja var ikke meningen å bli deppis🙈

Kan jeg spørre hva du bruker i sko

Selv bruker jeg str 41

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...