Gå til innhold

Er han forelsket i meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har startet et slags ff forhold til en mann. Vi har møttes noen ganger for kun sex. Vi er begge single, og jeg for min del ønsker forbli singel en stund. 

I det siste har han sagt ting som at han elsker å tilbringe tid med meg, at han tenker på meg hele tiden, at han føler at han holder på å bli gal å tenke på meg. Og at jeg gjør ham lykkelig. Han har det visst bedre enn Han har hatt det på mange år. Jeg har ikke spurt ham direkte om han er forelsket, men jeg begynner å lure seriøst på om han er det. Hva tror dere? 

Et forhold mellom oss passer ikke, pga avstand,alder jeg er student osv. Litt krise om han er forelsket føler jeg. Burde jeg kutte ham ut?

Anonymkode: 8cdd3...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som han begynner å få følelser.

Du bør snakke med han før du bestemmer deg for noe som helst.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har startet et slags ff forhold til en mann. Vi har møttes noen ganger for kun sex. Vi er begge single, og jeg for min del ønsker forbli singel en stund. 

I det siste har han sagt ting som at han elsker å tilbringe tid med meg, at han tenker på meg hele tiden, at han føler at han holder på å bli gal å tenke på meg. Og at jeg gjør ham lykkelig. Han har det visst bedre enn Han har hatt det på mange år. Jeg har ikke spurt ham direkte om han er forelsket, men jeg begynner å lure seriøst på om han er det. Hva tror dere? 

Et forhold mellom oss passer ikke, pga avstand,alder jeg er student osv. Litt krise om han er forelsket føler jeg. Burde jeg kutte ham ut?

Dette er faren med ff-forhold. Jevnlig sex skaper tilknytning, av og til hos begge, oftere hos en av partene. Da kan man risikere å forelske seg i noen man ellers vet lite om, og kanskje ikke passer sammen med. Jeg trodde det kunne fungere før, men en veldig dyrekjøpt erfaring har lært meg at det i alle fall ikke er noe for meg. Jeg ville tatt meg en prat med ham og ev. avsluttet på en ryddig og respektfull måte. Håper det ordner seg! 

Skrevet

Menn kan si mye rart uten at det er særlig dybde i det..Høres mer ut som en high, enn dype røtter. 

Anonymkode: df971...f62

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han blitt avhengig av dine feroner (svettelukt)? Ikke ta det ille opp, det ligger noe bak det jeg skriver. Du må nok kutte han ut hvis ikke du vil ha han som kjæreste...

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar:)

Om det er feromoner eller ikke vet jeg ikke. Vi har jo hatt veldig bra sex noen ganger nå. Han bor i en annen by, så vi sees ikke så ofte. Vi snakker endel på Some til tider, og han kjenner meg ganske godt nå. 

Må nok prøve å fiske litt, og har ikke veldig lyst til å stille ham det direkte spørsmålet. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Aldri enkelt å ta slike avgjørelser, du vil helst ikke såre han heller, men hva skal man gjøre da? Det er et spørsmål som ikke trengs å svare på, de fleste vet hva det betyr. Lykke til kjære anonym:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...