Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker du ørepropper eller hodetelefoner?

Jeg syns begge deler er fryktelig ubehagelig. Øreproppene er alltid for store for mine pinglete små ører og gnager etter kort tid. Hodetelefoner er super-ekle å ha på! Det blir klamt og varmt. De presser på hodet både fra sidene og på toppen av hodet! I tilleg bruker jeg briller, noe som gjør det enda mer innestengt og klamt!

Noen råd??

Anonymkode: c2acc...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du ørepropper eller hodetelefoner?

Jeg syns begge deler er fryktelig ubehagelig. Øreproppene er alltid for store for mine pinglete små ører og gnager etter kort tid. Hodetelefoner er super-ekle å ha på! Det blir klamt og varmt. De presser på hodet både fra sidene og på toppen av hodet! I tilleg bruker jeg briller, noe som gjør det enda mer innestengt og klamt!

Noen råd??

Anonymkode: c2acc...ccf

Nei.

Anonymkode: b0c5d...603

Skrevet

Jeg har små ører og øreganger og elsker øreproppene du får med Samsung-telefoner.
Aner ikke om du får kjøpt dem separat, men de sitter godt i øregangen og den klumpen utenfor er ikke borti noe annet enn akkurat den gropa på utsiden av øregangen.
Jeg kan sove med dem (hører på lydbok når jeg skal sove) uten at jeg merker noe.

På headsetfronten kan jeg anbefale Siberia Steelseries, det er lette headset som ikke klemmer inn på hodet med mindre du har stor hattestørrelse (min er 54cm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...