AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Hei, jeg går ikke lenger på videregående, men har tidligere tatt R1 og R2, men tenker nå å ta ta privatisteksamen i S1 og S2. Hvis jeg fikk 5 i R1 og R2, men får 4 i S1 og S2, hvilken karakter vil da stå? Hvis det er S-matte karakteren 4 som står, er det mulig å fjerne S-matte karakterene og heller beholde R-matte karakterene? Er det noen som har hatt erfaring meg slikt? Eller har forsalg til hvem jeg brude spørre? Anonymkode: b198d...0a3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Det er aldri slik at karakterer som "fjernes" virkelig blir borte. Når du søker til høyere utdanning benyttes alltid karakterer til din fordel. Anonymkode: a2580...fa6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #3 Skrevet 17. august 2019 Hva hvis studiet man velger å søke på har R1 og R2 som krav. Er det mulig å få tilbake Rmatte karakteren da? Anonymkode: b198d...0a3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #4 Skrevet 17. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis studiet man velger å søke på har R1 og R2 som krav. Er det mulig å få tilbake Rmatte karakteren da? Anonymkode: b198d...0a3 Ja, det er akkurat det jeg sier. Akkurat hvordan dette administreres vet jeg ikke, men det er som sagt ingenting som går tapt. Anonymkode: a2580...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå