Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Noen som har forsøkt begge eller en av disse? Hvilken erfaring har du eller bekjente av deg med disse?? Jeg vil prøve en rensekur, men vil gjerne få litt tips til hvilken jeg bør ta! Dette vil jeg på bakgrunn av at jeg har mye vann i kroppen og veier litt for mye,sånn at jeg kanskje vil føle meg bedre etter å ha fått ut alt ekstra avfall osv
Nella Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 C24 er over på et døgn, mens Biodrain skal gå over minimum to og helst 6 uker. 2 tabletter 3 ganger om dagen. Jeg huska ikke å ta alle de tablettene så C24 ble min løsning.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #3 Skrevet 11. mai 2005 hva med slike rensekurer vs drikke mye mye mer vann enn vanlig? da flyr man jo på do i ett da også...?
Nella Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Det er sant. Men disse kurene inneholder mye urter også som skal være bra. Dessuten er det sånn for meg at drikekr jeg mye vann så går jeg mer på do og tisser, men med den c24 kuren får du tømt tarmsystemet også for å si det pent
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #5 Skrevet 11. mai 2005 Hvordan er det med en sånn 24 timers rensekur når man går på medisiner, blir medisinene med ut med resten eller??
Nella Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Det vet jeg egentlig ikke, men spør på helsekosten. Står mer om den her
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #7 Skrevet 11. mai 2005 Hvordan er det med en sånn 24 timers rensekur når man går på medisiner, blir medisinene med ut med resten eller?? interessant, spesielt med tanke p-piller...
Nella Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 interessant, spesielt med tanke p-piller... Det slo meg et øyeblikk også, men det er jo rens for lever og tarmer og da bør jo alle virkestoffer være absorbert? Tenkt litt på dette nå.... Jeg ble ihvertfall ikke gradvid
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 #9 Skrevet 11. mai 2005 Hvis maner veldig redd for å bli gravid og ikke stoler på at p-pillene får gjort sin virkning i kroppen, kan man jo bare la være å ha ubeskyttet sex i en uke
showgirl Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 Noen som har prøvd Biodrain og som har gått ned i vekt/cm av den? Tenkte kjøpe imårra en kur. Merker jeg har mye vann i kroppen,i sær er jeg hoven i ankelene og hender faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå