Gå til innhold

Bursdagsfeiring med venner og venner av venner, restaurant problem.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du går selvfølgelig der det er planlagt, men ble utrolig nysgjerrig på hva som er favoritt retten din?

Anonymkode: 032da...2db

Hi her.

Blåskjell. 

Anonymkode: 63711...396

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dere går dit du har planlagt. Det er din bursdag. Hadde vært noe annet om det bare hadde vært en vennekveld ute. 

Anonymkode: 4a917...283

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Hun får spise det som blir servert eller la vær å spise. Ærlig talt. Er selv veggie og hadde aldri slått  meg engang at et bursdagsbarn jeg ikke engang kjenner skal flytte selskapet sitt pga meg🙄

Endret av WhisperingWind
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvsagt ikke lov å ta med medbragt på en restaurant. 

Anonymkode: 60054...711

Det går fint an å bestille en salat og så kaste noe fake kjøtt oppi, hvis det blir for kjedelig å sitte med en grønn salat. Evt. oppskjært frukt. Eller whatever innhold en ønsker å tilsette. 

Man blir ikke kastet ut på grunn av det. Hadde ikke gjort det på en veldig restaurant da, da hadde jeg heller ringt dem i forveien. 

Hvor skal dere spise? 

På forespørsel kan en restaurant lage ett vegansk måltid på forespørsel. Null stress! 

Anonymkode: a1b9e...199

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det går fint an å bestille en salat og så kaste noe fake kjøtt oppi, hvis det blir for kjedelig å sitte med en grønn salat. Evt. oppskjært frukt. Eller whatever innhold en ønsker å tilsette. 

Man blir ikke kastet ut på grunn av det. Hadde ikke gjort det på en veldig restaurant da, da hadde jeg heller ringt dem i forveien. 

Hvor skal dere spise? 

På forespørsel kan en restaurant lage ett vegansk måltid på forespørsel. Null stress! 

Veldig fin restaurant skulle det stå.

Skrevet

Det går helt sikkert fint for henne å spise mat som hun ikke synes er super mega digg. Man er voksen og da spiser man gjerne mat som man ikke alltid elsker. Lurer veldig på hva hun spiser til dagligdags siden hun er så kravstor.

Anonymkode: d6e9c...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...