Gå til innhold

Hvorfor blir noen av oss feilvarer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er skapt så motsatt av det samfunnet er ute etter. Finnes ikke skoleflink. Ikke sosialt flink. Er dessverre heller ikke et stille geni, men kjedelig normal intelligens . 

Er heg født ned omvendt hjerne? Har setefødsel, kan det ha snudd kjemi i kroppen eller ha noe å si? Føler det er så lavstatus å være sånn jævla setefødselbarn. 

Alt er jo feil ved meg. Og ingenting jeg ser frem til kommer nok til å skje. Jeg vet heller ikke hvor hjemme er. Hater stedet jeg vokste opp på, men har heller ikke noe som kan kalles mitt noe sted. 

 

Anonymkode: b5770...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjem er mye mere en følelse en et fysisk sted for min del.

Anonymkode: dd812...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har en normal intelligens da, du kan får deg en ok utdannelse og jobb med det. Det sosiale er en treningssak. Hjelper ikke å syte, du må jobbe for å få det du vil.

Anonymkode: 1175e...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setefødsel har ihvertfall ikke noe med saken å gjøre!

Du må heller begynne å tenke positivt, og på mulighetene du har. 

Anonymkode: 65d98...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får utdelt forskjellige kort. Noen gode, andre dårlige. Det er hvordan du spiller kortene dine som avgjør om du vinner eller ikke.

 

 

Anonymkode: d4338...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle får utdelt forskjellige kort. Noen gode, andre dårlige. Det er hvordan du spiller kortene dine som avgjør om du vinner eller ikke.

 

 

Anonymkode: d4338...6e4

Si det til en afrikaner som må jobbe livet av seg for å få mat den dagen. Det der er en typisk ting å si for de som har blitt utdelg gode kort

 

Dårlig bilde er det og, siden profesjonelle pokerspillere, de beste av de beste,kan ha månedsvis med downswings fordi de får for dårlige kort. Noen av dem går t.o.m konk selv om de teoretisk spiller utmerket

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å bli fler og fler som blir "feilvare". Arbeidslivet blir mer krevende og man skal helst være en superperson som alltid er sulten på suksess, tåler vanvittig mye stress og bare smiler og er takknemlig uansett. Vi får bare håpe at dagens pedagogiske oppdragelse gir ungene våre den beste psykisk helse slik at de kan bli de arbeidsmaurene vi vil trenge i fremtiden som skal jobbe enda lengre dager til de blir utgamle. 

Anonymkode: b4418...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle får utdelt forskjellige kort. Noen gode, andre dårlige. Det er hvordan du spiller kortene dine som avgjør om du vinner eller ikke.

 

 

Anonymkode: d4338...6e4

Hvordan kaster man kortene msn fikk? Paytetiske og svake sjeler som tar imot kortene sine. Hvem deler ut kortene da? 

Anonymkode: b5770...59a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi kommer til å bli fler og fler som blir "feilvare". Arbeidslivet blir mer krevende og man skal helst være en superperson som alltid er sulten på suksess, tåler vanvittig mye stress og bare smiler og er takknemlig uansett. Vi får bare håpe at dagens pedagogiske oppdragelse gir ungene våre den beste psykisk helse slik at de kan bli de arbeidsmaurene vi vil trenge i fremtiden som skal jobbe enda lengre dager til de blir utgamle. 

Anonymkode: b4418...553

Skulle ønske jeg var psykopat egentlig. Da kommer man frem. Vi vanlige kjedelige følsomme må sikkert bare ta til takke ned det vi får.. 

Anonymkode: b5770...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan avhjelpes ved positiv tenking, det er ikke noe galt med deg - du er helt normal. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...