Gå til innhold

Min mann har forandret personlighet etter han ble impotent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er kronisk impotent, vært det over noen år, forstår dette er vanskelig og ingen medisin hjelper. Men jeg er veldig frustrert over humøret hans som er blitt veldig ustabilt. Før kunne han si unnskyld oftere, men nå er det bare innimellom, vi kommuniserer dårlig, sliter med å nå inn.. Siee noe en dag, mener noe annet senere, er blitt vanskeligere å ta opp ting, han blir fortere sur/sint og usaklig når jeg treffer et ømt punkt. Impotensen er også utfordrende for meg.. Noen andre med erfaringer i samme situasjon, så ønsker jeg inderlig å høre. Sexolog vil han ikke til.. Hilsen fortvilet kone.. 

Anonymkode: 24418...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er kronisk impotent, vært det over noen år, forstår dette er vanskelig og ingen medisin hjelper. Men jeg er veldig frustrert over humøret hans som er blitt veldig ustabilt. Før kunne han si unnskyld oftere, men nå er det bare innimellom, vi kommuniserer dårlig, sliter med å nå inn.. Siee noe en dag, mener noe annet senere, er blitt vanskeligere å ta opp ting, han blir fortere sur/sint og usaklig når jeg treffer et ømt punkt. Impotensen er også utfordrende for meg.. Noen andre med erfaringer i samme situasjon, så ønsker jeg inderlig å høre. Sexolog vil han ikke til.. Hilsen fortvilet kone.. 

Anonymkode: 24418...7ea

Han kan komme med kjærlighetserklæringer etter jeg er blitt såret, men jeg trenger et unnskyld,.. 

Anonymkode: 24418...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å føle seg tøffere. Det hjelper mot selvtilliten hans. Snekker arbeid eller løfting eller noe.. Få han til å gjøre ting og vis hvem som er sjefen :) Lykke til !

Anonymkode: 05ea6...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man mister en stor del av seksualiteten sin så vil man ofte endre seg. Kan høres ut som om han sliter veldig med det. Har ikke noen gode råd, sexolog har jeg bare dårlig erfaring med. Har ikke så mange råd. Hvorfor har han blitt impotent? Og har dere sjekket ut pumper?

Anonymkode: a4d8d...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er kronisk impotent, vært det over noen år, forstår dette er vanskelig og ingen medisin hjelper. Men jeg er veldig frustrert over humøret hans som er blitt veldig ustabilt. Før kunne han si unnskyld oftere, men nå er det bare innimellom, vi kommuniserer dårlig, sliter med å nå inn.. Siee noe en dag, mener noe annet senere, er blitt vanskeligere å ta opp ting, han blir fortere sur/sint og usaklig når jeg treffer et ømt punkt. Impotensen er også utfordrende for meg.. Noen andre med erfaringer i samme situasjon, så ønsker jeg inderlig å høre. Sexolog vil han ikke til.. Hilsen fortvilet kone.. 

Anonymkode: 24418...7ea

Har han fått sjekket hodet sitt for tumorer? 

Anonymkode: c6d61...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har han fått sjekket hodet sitt for tumorer? 

Anonymkode: c6d61...b38

Ja

Anonymkode: 24418...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man mister en stor del av seksualiteten sin så vil man ofte endre seg. Kan høres ut som om han sliter veldig med det. Har ikke noen gode råd, sexolog har jeg bare dårlig erfaring med. Har ikke så mange råd. Hvorfor har han blitt impotent? Og har dere sjekket ut pumper?

Anonymkode: a4d8d...5d7

Han vil ikke bruke alternative ting, og stimulerer meg ikke. 

Anonymkode: 24418...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...