Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor viktig eller stor betydning har det om mannen du dater leier leilighet eller eier en enebolig?

Tenker da for voksne damer 25+ til 40+.

Spiller det ingen rolle eller er det et pluss om en er ute etter et seriøst forhold, mulig barn osv?

Anonymkode: 9b3c9...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Jeg er kvinne 34, har eid egen bolig i 13 år. Hmmmm... Må tenke litt. 

Nei, det spiller ingen rolle. Det er den økonomiske situasjonen ellers som betyr noe. Jeg har orden i egen økonomi, har barn, og egne lån jeg må vedlikeholde. Å bli sammen med en mann med enorm forbruksgjeld og betalingsanmerkninger hadde ikke vært spesielt lurt. 

Men hvorvidt han leier eller eier er mindre avgjørende. 

Ironisk nok han jeg snuser på nå er 26 år, ingen utdannelse enda, jobber i servicenæringen. Så han skiller seg veldig ut på den fronten. Forelsket er jeg okke som. Men har brukt ekstra lang tid på å komme "dit", da jeg har gått noen runder med meg selv om jeg skal gå videre med det. 

Anonymkode: 417b1...469

• Liker 1
Skrevet

Spiller ingen rolle om han leier eller eier.

Er selv 32 år å skal jeg ha en mann så må han være åpen for mulighet til å få ett barn ja,hadde han ikke ønsket det så hadde jeg kuttet han ut. 

Anonymkode: 972a4...466

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Tja... Jeg er kvinne 34, har eid egen bolig i 13 år

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ironisk nok han jeg snuser på nå er 26 år

Du er 34 og snuser på en på 26? Sannsynligheten for at det skulle bli noe seriøst og langvarig er veldig lav, så da har jo ikke økonomien noe å si

Anonymkode: f95c9...a4e

Skrevet

Om han eier eller leier har ikke noe å si for min del. Leier selv. Men, han må ha en ryddig økonomi og fast jobb. Har vært borti han med forbruksgjeld og betalingsanmerkninger oppetter ørene. Aldri mer. 

Anonymkode: a96ea...698

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle. Jeg har eid i 25 år, men har lagt ut huset for salg og har ingen planer om å eie igjen, så hvem er jeg til å dømme?

Anonymkode: 50ca4...b73

Skrevet

Så lenge han ikke bor i kjelleren hos foreldrene går det greit.

Anonymkode: c3054...e19

• Liker 2
Skrevet

Spiller ingen rolle. Men nå er jeg i 40 årene, og eier stor bolig selv. Og felles barn er ikke aktuelt. Det eneste jeg bryr meg om, er at han klarer å forsørge seg selv. 

Anonymkode: 07e42...7d8

• Liker 1
Skrevet

Du ingen damer verdt din tid velger deg basert på leilighet

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Du er 34 og snuser på en på 26? Sannsynligheten for at det skulle bli noe seriøst og langvarig er veldig lav, så da har jo ikke økonomien noe å si

Anonymkode: f95c9...a4e

Hvorfor ikke? Finnes vel en drøss med eksempel på at det går fint vel? Det at jeg som kvinne er eldst, er det det du reagerer på? 

Anonymkode: 417b1...469

• Liker 2
Skrevet

Ikke viktig. Standard er viktigere. Heller en mann med en fresh og moderne lleid leilighet enn en mann med eldgammel muggen enebolig fra 40-tallet.

Anonymkode: ee0a1...7bd

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke. Leier selv. Lei av dette eie-maset.

Anonymkode: d5df8...03d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke viktig. Standard er viktigere. Heller en mann med en fresh og moderne lleid leilighet enn en mann med eldgammel muggen enebolig fra 40-tallet.

Anonymkode: ee0a1...7bd

Hva med en normalt fin enebolig da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke. Leier selv. Lei av dette eie-maset.

Anonymkode: d5df8...03d

eie-mas?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...