Gå til innhold

Kunne du hatt sex med noen som sov?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si at du lå ved siden av et ukjent menneske og sov. Kunne du hatt sex med vedkommende hvis dere hadde kosa før dere sovna? Hvis du var den som sov, hva hadde du tenkt om du våkna til sex med et nesten ukjent menneske som sa du hadde samtykka i søvne? 

Anonymkode: a550a...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er voldtekt å ha sex med noen som sover, så det hadde jeg aldeles IKKE gjort! Hadde det skjedd med meg hadde jeg fått panikk, og forhåpentligvis hatt styrke nok til å anmelde!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke. Men i et forhold hvor man har snakket om det på forhånd, er det veldig deilig å bli vekket på den måten. Men det må selvsagt være avtalt. Det må også være slik at man kjenner på den andres signaler og gir seg om den andre ikke blir med. 

Men med en ukjent, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg i helga. Det er derfor jeg spør. Jeg husker ikke at jeg sa ja, jeg må ha snakka i søvne :(

Anonymkode: a550a...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde med meg i helga. Det er derfor jeg spør. Jeg husker ikke at jeg sa ja, jeg må ha snakka i søvne :(

Anonymkode: a550a...11c

Off så vondt😞 Føler veldig med deg. Dette er ikke din skyld, og du har opplevd noe som ikke burde ha skjedd. Dro du til voldtektsmottaket? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er voldtekt. Nei hadde ikkje gjort det.

Huff føler med deg.

Anonymkode: 5937f...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen ganger man kan si ting i søvne som man ikke husker helt etterpå, mest fordi man halvsover og trur man er våken.

Det kan tolkes på feil måte, og det er ikke lett for den andre motparten å vite om det er et ordentlig ja eller ikke,

 

 

dette høres ut som voldtekt, men om han har fått et ja av deg så er det jo egentlig ikke voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde med meg i helga. Det er derfor jeg spør. Jeg husker ikke at jeg sa ja, jeg må ha snakka i søvne :(

Anonymkode: a550a...11c

Uff føler med deg. Snakket du med personen som gjorde det? 
 Hvordan følte du deg i dagene etter det som skjedde?
Nei, jeg ville aldri gjør det. 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er avtalt er det voldtekt, jeg tenker i et forhold er det helt innenfor om dere har avklart at det er greit. Det finnes ingenting jeg liker bedre enn å bli vekt av sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solkremen

Et ukjent menneske, nei, selvfølgelig ikke! Med mannen min kan sex starte når en av oss sover. Begge syns selvfølgelig det er veldig innafor. Elsker å bli vekket av at han holder på med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke pokker. Som flere har påpekt her inne ville det ha vært voldtekt. Slikt er kun innafor dersom personene det gjelder har avtalt på forhånd at det er greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle være 260% trygg på vedkommende for jeg hadde hatt sex med noen som sov. Minst. Altså i praksis vekke noen med å trenge inn i hennne.

Hun måtte faktisk ha sagt rett ut at dette er noe hun vil, rett før hun sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knapt mulig som kvinne å gjøre det med en mann hvis han ikke tilfeldigvis er hard. Har opplevd å bli pult i søvne av en eks og det føles litt iffy. Man får litt den voldtatt-følelsen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, StovnerJune skrev:

Det er knapt mulig som kvinne å gjøre det med en mann hvis han ikke tilfeldigvis er hard. Har opplevd å bli pult i søvne av en eks og det føles litt iffy. Man får litt den voldtatt-følelsen av det.

En mann kan bli hard uten å være kåt, av og til, og for mange menn, skal det ikke mer til en berøring. 

Ts: Det du beskriver er voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, TS. Du bør anmelde. Var det en du kjenner som voldtok deg?

Anonymkode: ef7ba...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...