Gå til innhold

Samboer inkluderer meg ikke?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bare slutte å være så barnslig, please, har du en dårllig dag så gjør noe med det,ikke plagg oss på KG

Anonymkode: 345bc...cd4

jeg svarer så mye jeg vil, kitten kommer med slike unødvendige og barnselige kommentarer hele tiden uten å svare på temaet. gjør du det så kan du forvente å få tilsvar til det du skriver. Okay, kitten?

Anonymkode: 4571a...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Har du truffet disse vennene tidligere? Har det vært noen krangling eller ubehagelige situasjoner mellom dere? 

Jeg synes det er veldig merkelig at ikke en samboer vil ha deg med. Det hadde jeg blitt veldig såret over og min tanke er om han er flau for enten deg eller for vennene. 

Anonymkode: 7ecbf...2dc

I agree.

Anonymkode: 4571a...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier du vil kjede deg. Kan han ha rett? Hvordan ellers oppfører du deg i sosiale setninger? Stille? Pratsom? Lett for å bli kjent med folk? Godt humør? 

Kan det tenkes han kan kjenne deg såpass at han vet du vil mistrives? Kanskje de har interesser/prater om ting han vet du ikke liker? Eller kanskje han tror du ikke vil? Har du selv tatt initativ til å invitere vennene hans til dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var typen min og helt til jeg sa ifra akkurat hva jeg mente om det. 

Ville tatt det opp med han å fortelle hva det får deg til å føle, for det er IKKE greit. 

Anonymkode: 73e10...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg svarer så mye jeg vil, kitten kommer med slike unødvendige og barnselige kommentarer hele tiden uten å svare på temaet. gjør du det så kan du forvente å få tilsvar til det du skriver. Okay, kitten?

Anonymkode: 4571a...b52

Kitten? Hva snakker du om

Anonymkode: 345bc...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed til samboer at ved sosiale invitasjoner som gjelder deg, vil du selv vurdere om du skal gå. Han får ikke svare for deg.

Menn forstår slike beskjeder bedre enn touchy-feely graving.

Anonymkode: 06bd9...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn gjorde samboeren min også, flere ganger. Altså, jeg ble sykt lei meg.. Nå har han bare slutta å gå på sosiale ting som inkluderer andre enn bare gutta. Vet ikke hvorfor han skjems over meg, men kan ikke nekte ham det. I hverdagen har vi det usannsynlig godt, er min opplevelse ihvertfall. 

Anonymkode: 0cefc...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad jeg er single, blei så drittlei av å ha med dama på alt. Hun skulle være med på alt! Utrolig kjedelig må møte hennes venninner også.

Norske menn er fullstendig styrt av kvinnfolka sine, må spørre om lov til å gjøre ting utenfor jobbtiden.

Katastrofe, aldri igjen for min del!

Anonymkode: 7b0c7...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min skulle ha meg med på absolutt alt, og ble SUR viss jeg en sjelden gang ikke orket. 

Han var hjemme alltid når jeg var hjemme. Vi var alltid sammen. Jeg kunne ikke vente i bilen mens han handlet på biltema. 

Jeg aldri fikk alenetid. Holdt på å bli sprø. Fant derfor på ting med venner og familie noen ganger, for å få litt tid for meg selv..

Forholdet gikk selvsagt til helvete. Vi hadde for ulike syn på hvordan vi ville ha forholdet. 

Anonymkode: 7cf57...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...