Gå til innhold

Samboer inkluderer meg ikke?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart av meg å være sint på samboer når han ikke inkluderer meg i ting. Noen venner av han inviterte oss på middag. Det er flere par som kommer til middagen, men han valgte å svare for meg og sa at jeg ikke kommer. Ble skikkelig skuffa! 

Jeg har ikke noe forhold til vennene hans og ser ikke ut som han vil at jeg skal være med når vi begge blir invitert. Det hadde vært noe annet om det bare var kompisene hans, men når andre tar med partnerne sine så er jeg ikke med. Og skjønner virkelig ikke grunnen. Eneste han sier er at det er kjedelig for meg og jeg ikke kommer til å trives.

andre som har opplevd dette? Synes det er merkelig og selvfølgelig veldig trist.

Anonymkode: 6e7e1...71a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke det minste rart, synes jeg. 

Anonymkode: a0b1c...c66

• Liker 4
Skrevet

Syns det er drit rart. Her er den andre alltid en selvfølge. 

Anonymkode: 4a7d1...8eb

• Liker 15
Skrevet

Jeg skjønner at det kan være sårt, jeg hadde også blitt det om mannen min skulle inkludert meg. Har du prøvd å snakke med han, spørre hvorfor han ikke i det minste la deg ta en avgjørelse selv om du ønsker å være med. Eller kanskje foreslå at du kan være med bare for å se om du trives, for han kan vel ikke vite sikkert hvordan du vil oppleve det. 

Anonymkode: 3ef83...ed9

• Liker 1
Skrevet

Virker jo mer som at han ikke vil ha deg med. Jeg ville spurt rett ut hvorfor han ikke vil ta deg med. Skjemmes han over deg, er han ikke så seriøs i forholdet, trenger han alenetid...? 

Anonymkode: c258a...94e

• Liker 25
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det minste rart, synes jeg. 

For å presisere: Dette er da mitt svar på spørsmålet "Er det rart av meg å være sint på samboer når han ikke inkluderer meg i ting". 

• Liker 4
Skrevet

Dette synes jeg er veldig rart, skjønner godt du blir skuffet!

Har han begrunnet hvorfor han svarte på dine vegne og samtidig velger å ikke inkludere deg?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil han skjule deg?

Anonymkode: ee149...376

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde både blitt sint og lei meg. På et eller annet tidspunkt må du jo bli kjent med vennene hans, og når du til og med har sagt du gjerne vil være med så er det rimelig merkelig at han ikke tar dette til seg. Han burde sende melding å si du kommer allikevel. 

• Liker 5
Skrevet

Hva vet du om vennene hans? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil han skjule deg?

Anonymkode: ee149...376

Eller vennene....

• Liker 1
Skrevet

Fy faen, dårlig gjort av han. Hadde blitt skikkelig sint. Hvordan kan han vite at du ikkke kommer til å trives? Er søren meg ikke opp til han. Nei her er det opp til deg

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å presisere: Dette er da mitt svar på spørsmålet "Er det rart av meg å være sint på samboer når han ikke inkluderer meg i ting". 

Du trenger ikke presisere, vi er ikke dumme.

Skrevet

Opplevde mye det samme med sambo, mye før, mindre nå. Jeg ble dritt sur, sint og lei meg! Flere ganger spurte damene til hans venner «hvorfor var ikke du der». Aldri fått helst svar, men han kan forklare det som at vi må ikke gjøre alt sammen, vi er ikke avhengige av hverandre osv. 

Anonymkode: d02af...842

Skrevet

Si at du gjerne vil avgjøre selv, og at du ikke vet om du vil trives med dem før du har prøvd. Si at du er såret fordi du er redd for at det er fordi han ikke ønsket å ha deg der.

Anonymkode: b84a6...190

Skrevet
9 timer siden, The Kitten skrev:

Du trenger ikke presisere, vi er ikke dumme.

Sikker?

Du framstiller deg ikke særlig bra her på kg, og spesielt  med den kommentaren..

Anonymkode: 4571a...b52

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker?

Du framstiller deg ikke særlig bra her på kg, og spesielt  med den kommentaren..

Anonymkode: 4571a...b52

Kan du bare slutte å være så barnslig, please, har du en dårllig dag så gjør noe med det,ikke plagg oss på KG

Anonymkode: 345bc...cd4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du bare slutte å være så barnslig, please, har du en dårllig dag så gjør noe med det,ikke plagg oss på KG

*ikke plag

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Har du truffet disse vennene tidligere? Har det vært noen krangling eller ubehagelige situasjoner mellom dere? 

Jeg synes det er veldig merkelig at ikke en samboer vil ha deg med. Det hadde jeg blitt veldig såret over og min tanke er om han er flau for enten deg eller for vennene. 

Anonymkode: 7ecbf...2dc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...