Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen fordeler med å drikke kaffi når en slanker seg? Har hørt at noen slanker seg ved å nesten kun drikke kaffi- noen erfaringer?? Har også lurt på den Mona grudt kaffien...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sesselja
Skrevet

Vel, hvis du nesten kun drikker kaffe får du ikke i deg så mye næringsstoffer og kalorier... Men hvis du mener at de har slanket seg bare ved å øke kaffeforbruket, så stiller det seg litt annereldes. En del opplever diare om de drikker mye kaffe, og siden tarmene kan holde på en del, kan man nok lette seg en halvkilo eller så der. Men du blir jo ikke slankere av den grunn.

Skrevet

det er jo også en diskusjon om kaffe kanskje øker forbrenningen pittelitt...men en slankekur basert på kaffe ville jeg ikke ha begynt på.

Skrevet

Kaffe er også vanndrivende. Og vann veier jo som kjent også...

Tror ikke på den slankekaffen. Tror det er mange som kjøper den og så begynner de å slanke seg. De spiser sunnere enn før og beveger seg mer. Så gir de kaffen "skylda".

Har til gode å høre noen som kun drikker den kaffe, koser seg masse på sofaen med sjokolade og potetgull, beveger seg minimalt og fortsatt går ned.

Men skai innrømme, har prøvd kaffen selv. Den smaker godt, men det er det. Jeg var allerede på slanker'n og gikk ned 0kg, den mnd kaffen varte.

Bortkastet penger, men god kaffe :) Billigere å kjøpe noen gode bønner å male de da ;)

Ellers er grønn te også nevnt mange ganger som bra for ø øke forbrenningen. Sunnere enn kaffe for den har flere antioksodanter og mindre "gift".

Gjest Sesselja
Skrevet
Kaffe er også vanndrivende..

Jeg ser på nettet at denne påstanden er omdiskutert nå, etter at en studie visstnok har motbevisst dette.

Skrevet

Jeg ser på nettet at denne påstanden er omdiskutert nå, etter at en studie visstnok har motbevisst dette.

Jasså? Legg inn en link da :)

Men jeg merker det på meg selv. Lite jeg flyr mer på do av enn kaffe og te, Renner på en måte rett i mellom. Vannet bruker lengre tid :)

Skrevet

inneholder kaffe ingen kalorier?

Skrevet

ingen kalorier i kaffe. men tar du i melk, sukker, sirup så blir det pluteslig litt flere kalorier......

Gjest Anonymous
Skrevet
Har også lurt på den Mona grudt kaffien...

:klø:

Skrevet

:klø:

Coffee slender. Slankekaffen som selges på helsekosten :)

Skrevet

Beklager, det skulle jeg selvsagt gjort med en gang. Putter du kaffe og vanndrivende inn i google får du flere linker til samme sak.

http://www.kaffe.no/presse040702.htm

Takk :) At jeg ikke tenkte på det :klaske: Pleier jo å være flink å google det meste.

Interessant lesning. Særlig det om toleransen. For jeg drikker nesten aldri kaffe og reagerer med litt flying. Og papa'n til sambo bruker kaffe som tørstedrikke ;) Da kan han jo bare fortsette med det .

Skrevet

Takk :) At jeg ikke tenkte på det :klaske: Pleier jo å være flink å google det meste.

Interessant lesning. Særlig det om toleransen. For jeg drikker nesten aldri kaffe og reagerer med litt flying. Og papa'n til sambo bruker kaffe som tørstedrikke ;) Da kan han jo bare fortsette med det .

Ha! da kan jeg drikke pepsi max som tørstedrikk. (jada jada vet det ikke er sunt, men det er ikke poenget her heller.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...