Gå til innhold

shorts og sandaler på flyplass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit å gå i shorts og birkenstock sandaler på flyplass og fly

Har kjønn noe å bety, begge har glatt barberte bein

Anonymkode: f4e10...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva man ikke sksl henge seg opp i.. 

Er d varmt så gå i shorts. 

Anonymkode: 5a4a5...e88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gode sko, for det er langt å gå på store flyplasser. Jeg foretrekker maxikjoler.

Anonymkode: a3554...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker gode sko, for det er langt å gå på store flyplasser. Jeg foretrekker maxikjoler.

Anonymkode: a3554...a6c

var ikke det som var spm

Anonymkode: f4e10...214

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts og sandaler på fly er jo grisekaldt.

Har ingenting i mot det, påvirker ikke meg noe, så lenge dere ikke lukter tåfis eller noe. Tenker bare at her har man noen charterturister som ikke er spesielt bereiste.

Anonymkode: 1c8cb...981

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg flydde en gang mens jeg var kledd i en søppelpose og gaffatape. Ingen bryr seg. 

Mon tro hvor skoene mine ble av, eller resten av tingene mine. 

Live to party, party to live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh.......hvorfor skulle ikke det være greit?

Anonymkode: 8b186...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på shorts som ikke dekker rumpeballene engang, og på shorts som rekker til knærne... 

Jeg selv foretrekker sko med lukket tå, men hadde ikke reagert om noen kom på flyplass med birkenstock. 

Anonymkode: 5d618...4e6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem det. Jeg gjør gjerne det når jeg er i utlandet (varmere strøk) og skal hjem. Men da har jeg alltid et lite klesskift i en veske, for det blir straks kaldere når man kommer opp i luften i flyet. 

Anonymkode: 75476...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ofte. Birkenstock er det mest behagelige jeg går med. 

Men synes shorts og åpne sandaler krever stell av legger og negler. Selv hos menn synes jeg man bør holde hårete tær fulle av neglesopp i lukkede sko. 

Anonymkode: 30027...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts og sandaler på fly og du begynner garantert å fryse. Ser ungdom i shorts hvite sokker og slippers på flyplasser hele tiden.

Anonymkode: b2a9b...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke bruk shorts som ser ut som den er for liten 

Anonymkode: b9d88...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Antoinette said:

Det er kun lite reisevante folk som kjører fullt ferieantrekk allerede på flyplassen. 

Ser ikke på shorts og sandaler som reiseantrekk. Det er vanlig bekledning hele sommeren. Personlig er jeg veldig varm av meg, så kunne aldri gått med lukkede sko om sommeren. Har velstelte føtter og bruker shorts som går til knærne. Om vinteren er det såklart noe annet.

Reiser mye.

Anonymkode: 89319...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge den er lang nok til å dekke flysetet, helt greit. 

Anonymkode: ef547...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Antoinette skrev:

Det er kun lite reisevante folk som kjører fullt ferieantrekk allerede på flyplassen. 

Hva slags antrekk er passende på flyreiser da? Vil heller si at lite reisevante folk doller seg opp fordi de skal fly, som om det er tidenes begivenhet. Det er et transportmiddel. Det du kan bruke på bussholdeplassen, kan du bruke på flyplassen. «Ferieantrekk» er vel neppe feil hvis man har ferie?🤷🏻‍♂️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Påkrevd skrev:

Vil heller si at lite reisevante folk doller seg opp fordi de skal fly, som om det er tidenes begivenhet. 

Har ikke nevt noe som å dolle seg opp. Det er bare å kle seg normalt, er det en lang flytur er bukser med mye stretch lurt. Overdel i flere lag så man ta av/på alt ettersom er også lurt. Har alltid et pashmina også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Antoinette skrev:

Har ikke nevt noe som å dolle seg opp. Det er bare å kle seg normalt, er det en lang flytur er bukser med mye stretch lurt. Overdel i flere lag så man ta av/på alt ettersom er også lurt. Har alltid et pashmina også. 

Aldri tenkt over hva jeg har på meg på en flyreise, bortsett fra om jeg vet det er et helt annet vær/temperatur der jeg

Pashmina har jeg aldri hørt om, så det kan godt hende det er lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...