Gå til innhold

Han gir meg jevnlig silent treatment

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har datet lenge. Det går bra noen måneder, og plutselig gir han meg silent treatment i noen uker. Det kan vare alt fra to uker til to måneder på det verste. Dersom jeg slutter å ta kontakt begynner han imidlertid igjen. 

Ofte syntes jeg det er vanskelig å skjønne hva som har gått galt. Det virker som grunnene blir tynnere og tynnere. 

Skjønner ikke om han rett og slett ikke er interessert, eller om noe plager han. Han kan være veldig vanskelig å få til å snakke om ting. Den ene uka kan han snakke om å ta meg med i familiemiddag, neste uke blir jeg ignorert. 

Når det ikke er sånn har vi det kjempefint sammen. 

Hjelp?

Anonymkode: daadc...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med han. 

Anonymkode: 37fc0...b90

• Liker 1
Skrevet

Dette har du din fulle rett i å spørre om, det er ikke desperat og nevne, det viser heller at du er verdt mer enn slik respektløs adferd. Samme hva som foregår koster det han ingenting å forklare kort, han vet hva han driver med men han bryr seg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 9ad89...63d

• Liker 3
Skrevet

Du må si det til han, og du må bestemme deg for å holde avstand selv hvis han driver med dette.

To uker til to MÅNEDER?? Det er jo kjempelenge, at du gidder å vente på han da!

Anonymkode: c1821...31a

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du må si det til han, og du må bestemme deg for å holde avstand selv hvis han driver med dette.

To uker til to MÅNEDER?? Det er jo kjempelenge, at du gidder å vente på han da!

Har ventet like lenge og lenger på en jeg var forelsket i så skjønner ts godt, men klok av skade er det viktig å spør som jeg poengterte over. Man tolker og analyserer i håp om det beste, men en som venter så lenge bryr seg ikke og er ikke interessert. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ventet like lenge og lenger på en jeg var forelsket i så skjønner ts godt, men klok av skade er det viktig å spør som jeg poengterte over. Man tolker og analyserer i håp om det beste, men en som venter så lenge bryr seg ikke og er ikke interessert. 

Nei det er akkurat det. Han kan jo ikke være så veldig interessert når han venter så lenge. Kanskje han møter andre i mellomtiden, og når det ikke blir noe med dem tar han kontakt med ts igjen...

• Liker 5
Skrevet

Her ville jeg styrt unna. Du vil for all del ikke bo med en mann som kjører silent treatment. Tro meg. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er akkurat det. Han kan jo ikke være så veldig interessert når han venter så lenge. Kanskje han møter andre i mellomtiden, og når det ikke blir noe med dem tar han kontakt med ts igjen...

Ja, tror nesten garantert at det er grunnen, dessverre. 

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke et noe som kommer til å bli et forhold. Alt er på hans premisser der dine behov eller om du blir såret ikke betyr noe som helst. Drit i han og finn noen som er glad i deg, vil deg vel og liker å være med deg. Det er et minstekrav for å ha et forhold. 

Anonymkode: d1a35...087

• Liker 2
Skrevet

Har datet en som er kliss lik det du beskriver her. 

Tydlig at han har problemer med å binde seg,eller bruker deg for å booste sitt eget ego når han ikke har bedre ting å holde på med.

mest sannsynlig dater han andre de periodene han ikke tar kontakt å når det skjærer seg er du der.

ta det fra meg som kastet bort nesten 2 år på en sånn fyr før jeg ga opp! Det er bare å kutte han ut å komme seg videre.

Anonymkode: 4f400...e78

• Liker 5
Skrevet

Jeg er midt i en sånn greie. Vært noen måneder. Nå har han vært på ferie så jeg tok ikke noe kontakt. Første dag han var tilbake på jobb kom d bilde av at han var på tur på jobb. Jeg svarte bare kort at d er tungt å begynne etter ferien. Da gikk d nesten ett døgn da d kom svar at d var tungt ja. Jeg svarte ett par timer senere bare for å være hyggelig og kødda litt med han. Da kom det bilde av han at han kjørte men svarte nå innimellom. Jeg skrev at jeg hadde vært en tur på yoga og generelt prøvde å dra i gang en samtale. Tenkte at han kanskje svarte når han kom hjem... nei han har lest de men gadd aldri å svare...huff er så lei d der.  Så nå får d være til han svarer. Jeg reiser og bort en måned snart heldigvis ... noen ganger er d godt å komme seg bort. Han der ødelegger interessen min for andre og sikkert mye bedre menn der ute. 

D er egentlig respektløst syns jeg å ikke klare å føre en liten samtale via txt men venner skal vi være... ifølge ham. Han behandler garantert vennene sine bedre enn meg d er jeg bra sikker på😊

Gjør meg bare fustrert... men er så svak for den mannen at d er skremmende. Jeg misliker meg som lar han holde på som han gjør.

Jeg syns ikke han høres interessert nok ut. Det er ikke så enkelt å ta opp sånt ... jeg har blitt sint mange ganger på han og sagt d...men bestandig har d vært en god unskyldning som sykehusopphold etc som gjør at jeg føler meg dum...men han kunne jo ha sagt i fra hva som hadde skjedd så hadde jeg skjønt d. Livredd for at jeg skal få noe innpass i livet hans😡. Mannfolk er snåle. Fatter ikke at han gidder å ha kontakt med meg hvis jeg er så ille person

Anonymkode: 79cb9...1f7

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor finner du deg i å bli behandlet på denne måten. Jeg hadde løpt så langt jeg kunne. Han er jo en stor drittsekk, og ikke ta noe kontakt med deg, ikke bare en dag eller to, fordi man må roe seg. Men nei, uker og måneder. Måneder, det er jo helt sykt. 

Anonymkode: 97e82...1cc

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke dette er noe verdt å satse på

• Liker 2
Skrevet

Ja, her er du nødt til å innse realitetene. Hadde denne fyren ønsket å være med deg, hadde dere vært sammen for lenge siden. 

Denne situasjonen er jo ideel for han. Når han er lei av deg eller ønsker oppmerksomhet fra andre, ditcher han deg i et par uker eller måneder. For han vet nøyaktig hvor han har deg. Han vet at du kommer til å stå parat det sekundet han er tilbake. Oppførselen hans får ingenkonsekvenser. Så klart fortsetter han med det.

Han bruker deg på det groveste. Du må bare innse at dette er ingenting å fortsette på. Du trenger å tro på at du er verdt noen som behandler deg bra, og kun det! Også dumper du søppelet og ser deg aldri tilbake. 

Anonymkode: 5e9ab...a14

• Liker 2
Skrevet

En ting må jeg bare få si, slike folk som reagerer på en slik måte har et mønster, dette mønsteret endres ikke fordi det er en del av personligheten deres - mitt råd er å finne en som IKKE er slik hvis det å bli behandlet på den måten føles ugreit for deg fordi det tar aldri slutt. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes du dette er greit? Tenker du at han her vil jeg allikevel satse på? Jeg mener ikke å være arrogant, jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor dere fremdeles er i det forholdet. Han mangler empati, og når han er slik i forelskelsesfasen, blir det vel neppe bedre?

Jeg ville ikke ventet "noen uker" på en fyr. Hvis kjæresten og jeg er uenige, snakker vi om det. Vi kan være frustrerte, men svarer hverandre ALLTID. Er vi sammen, kan den ene trenge noen minutter alene, men så snakker vi. Jeg kan la være å sende meldinger noen timer (vi har hyppig kontakt..), men får jeg en svarer jeg, ringer han tar jeg telefonen - og omvendt. Noe annet hadde vært no-go, da ville jeg ikke trodd han var oppriktig glad i meg. 

Endret av McMary
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...