Gå til innhold

Nasty fantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss lage en runde med nasty fantasi.

Det vil garantert provosere noen og noen blir forbanna, skjeller dette ut, hisser seg opp osv - men så gøy da... 

Så en video i stad (dukket opp på face men slettet nå). Ei dame på en restaurant skulle gjøre klar en tallerken til en kunde - det skulle forestile et skjult kamera (mulig det var det), så tok hun pølsa på tallerken kjørte den opp i fitta og koste seg litt - så tilbake på tallerken og serverte... hehe jeg måtte le for meg selv.....nasty og kinky... fantasi..

Anonymkode: 70e7c...1dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte vært om kona hadde fått hilse på to store mørke karer med svær ......men det håper jeg bare blir fantasi :)

Anonymkode: 70e7c...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for forherligelse av lovbrudd og svar til dette.

Sitat

 

* Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidling av kontakt til pedofile/ websider med pedofilt innhold.

* Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt for eksempel rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

 

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 19.55, AnonymBruker skrev:

La oss lage en runde med nasty fantasi.

Det vil garantert provosere noen og noen blir forbanna, skjeller dette ut, hisser seg opp osv - men så gøy da... 

Så en video i stad (dukket opp på face men slettet nå). Ei dame på en restaurant skulle gjøre klar en tallerken til en kunde - det skulle forestile et skjult kamera (mulig det var det), så tok hun pølsa på tallerken kjørte den opp i fitta og koste seg litt - så tilbake på tallerken og serverte... hehe jeg måtte le for meg selv.....nasty og kinky... fantasi..

Anonymkode: 70e7c...1dd

En god grunn til at pølser bør kjøpes i butikk eller over disk, på restaurant kan man aldri vite hvor den pølsa har vært. :P 

Anonymkode: f14f9...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En god grunn til at pølser bør kjøpes i butikk eller over disk, på restaurant kan man aldri vite hvor den pølsa har vært. :P 

Anonymkode: f14f9...e2f

Mange menn ville nok gjerne betalt dobbel pris for akkurat denne typen pølser. Det er et marked for alt. 

Anonymkode: d8f59...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...