AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Hei! De siste par dagene har jeg følt en slags kribling i begge beina fra kneet og ned, det føles som at jeg akkurat har trent skikkelig beinstyrke og at beina er slitne..noen som har opplevd dette? Beina føltes sånn i hele går og på kvelden fikk jeg såkalte «voksesmerter» (vet det ikke er voksesmerter, men var samme smerten). Beina har vært fine i nesten hele dag før den samme kriblende følelsen kom tilbake i kveld...redd for ms og ALS, så trenger noen støttende ord Anonymkode: a79c8...48a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Har sånne urolige og verkende ben til tider jeg også. Kommer gjerne når jeg er sliten og trøtt eller det har vært mye stress. Tror ikke du skal være redd for MS og ALS. Anonymkode: 1ad28...148
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Høres ut som restless legs. Utrolig plagsomt, men ikke farlig. Anonymkode: 3536b...0eb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Massasje er nok en fin ting. Anonymkode: 5202f...d4e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sånne urolige og verkende ben til tider jeg også. Kommer gjerne når jeg er sliten og trøtt eller det har vært mye stress. Tror ikke du skal være redd for MS og ALS. Anonymkode: 1ad28...148 Hvor lang tid varte det? Dag 3 og det er fortsatt like plagsomt... ts Anonymkode: a79c8...48a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 Det beste er nok å ta en tur til legen, snakk om ting og kanskje ta noen prøver.. Ikke sikkert det er alvorlig i det hele tatt, og du f.eks bare mangler magnesium men det er dumt å synse med helsa.. Anonymkode: 7a69c...1ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå