Gå til innhold

Stressa og redd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! De siste par dagene har jeg følt en slags kribling i begge beina fra kneet og ned, det føles som at jeg akkurat har trent skikkelig beinstyrke og at beina er slitne..noen som har opplevd dette? Beina føltes sånn i hele går og på kvelden fikk jeg såkalte «voksesmerter» (vet det ikke er voksesmerter, men var samme smerten). Beina har vært fine i nesten hele dag før den samme kriblende følelsen kom tilbake i kveld...redd for ms og ALS, så trenger noen støttende ord

Anonymkode: a79c8...48a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sånne urolige og verkende ben til tider jeg også. Kommer gjerne når jeg er sliten og trøtt eller det har vært mye stress. Tror ikke du skal være redd for MS og ALS. 

Anonymkode: 1ad28...148

Skrevet

Høres ut som restless legs. Utrolig plagsomt, men ikke farlig.

Anonymkode: 3536b...0eb

Skrevet

Massasje er nok en fin ting. 

Anonymkode: 5202f...d4e

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sånne urolige og verkende ben til tider jeg også. Kommer gjerne når jeg er sliten og trøtt eller det har vært mye stress. Tror ikke du skal være redd for MS og ALS. 

Anonymkode: 1ad28...148

Hvor lang tid varte det? Dag 3 og det er fortsatt like plagsomt...

ts

Anonymkode: a79c8...48a

Skrevet

Det beste er nok å ta en tur til legen, snakk om ting og kanskje ta noen prøver.. Ikke sikkert det er alvorlig i det hele tatt, og du  f.eks bare mangler magnesium men det er dumt å synse med helsa.. 

Anonymkode: 7a69c...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...