Gå til innhold

hvor reiser du alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

ok, du har fri helg, du er alene og velger å dra et sted, hvor reiser du?

Anonymkode: e770d...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 etasje. 

Anonymkode: 56e79...99f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville reist til Trondheim. Hengt i  aren på hotellet fredag kveld. Tatt en behandling eller to på hotell Britannia sitt spa og hengt lørdag formiddag der. Så ville jeg gått ca 200 meter oppover gata til tebutikken der og kjøpt så mye te jeg etter unøyaktige øyemål kan få med i kofferten(e), så spist lunsj ute i en park helst, ev. inne på kafé hvis været var surt. Finne et utested på kvelden etter en joggetur langs Nidelva. Søndag spise laaang frokost, helst et sted de har pannekaker, og så rusle rundt i byen med te i termoskoppen, og bare se på folk mens jeg nyter å være HELT alene. 

• Liker 2
Skrevet

Milano. Det er jeg så kjent, men siden jeg er litt lei, drar jeg heller til Roma, Venezia, Firenze elns

Vil veldig gjerne til München. Og andre steder i Tyskland 

Anonymkode: 34ea8...8b9

Skrevet

Berlin mest.

Anonymkode: 9f439...fff

Skrevet

Hvor som helst i verden hvor jeg i det minste rekker å ta en øl før jeg må reise tilbake igjen 😊

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

København eller Odense 

Endret av MadameDeRosa
Skrevet

Jeg har reist alene til Stockholm på helgetur.

Men favorittdestinasjonen min er Oslo, dit reiser jeg ofte alene! Har mange venner der, så har alltid noen å være med. Men elsker byen, så kan gjerne gå alene, spise, shoppe og bare leve! 

Men har planer om en dagstur, eller evt en overnatting til London i høst, bare for å kunne si at jeg har vært andre steder enn de nærmest Norge. 

Skrevet

Stedet jeg har aller mest lyst til å besøke akkurat nå er Beirut i Libanon.

Anonymkode: e341c...75c

Skrevet

Berlin, kort vei med fly. Rimelig å bo/leve. Besøkt den byen kanskje 40 ganger, aldri lei.

København er fint, men er utrolig dyrt dessverre.

London er ok, men kaosby.

Barcelona er fint.

Men helger er jo den dårligste tiden å reise på, pga masseturismen.

Anonymkode: 2a1c1...702

Skrevet

Vært i Istanbul 3 ganger. Blir aldri lei. Vurderer å reise snart for det er over ett år siden nå, men jeg har aldri reist alene før.

Anonymkode: 34ea8...8b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...