Gå til innhold

Hvor handler dere klær på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det koster 49 kr i porto å returnere klær til Bonprix, du betaler ikke for noe du ikke skal ha. 

Anonymkode: 9f5e7...2f4

Jeg betaler da 49 kr for å få ting sendt til meg, 49 kr for å returnere, og sitter igjen uten å ha en eneste vare.. Det var poenget mitt. Jeg betaler ikke for varene jeg returnerer, men jeg har da betalt 98 kr uten å sitte igjen med noe som helst. og det er jo litt sure penger. Mens på zalando koster det meg ingenting. 

Anonymkode: 29348...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips: bonprix har ofte uker  med gratis frakt - så da betaler du iallefall porto bare 1 vei om du skal returnere noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nuith skrev:

Tips: bonprix har ofte uker  med gratis frakt - så da betaler du iallefall porto bare 1 vei om du skal returnere noe.

O, takk for tips, da må jeg følge med :)

Anonymkode: 29348...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuith skrev:

Tips: bonprix har ofte uker  med gratis frakt - så da betaler du iallefall porto bare 1 vei om du skal returnere noe.

Akkurat nå faktisk, kode 99492 gir gratis frakt til 20/8. 

Anonymkode: 9f5e7...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mye på nett fra HM. Gratis frakt hvis man er medlem, og kan returneres gratis i alle HM-butikker innen 30 dager. Har også en litt utfordrende kroppsfasong, så bestiller ofte flere størrelser og returnerer det som ikke passer.

Anonymkode: 41121...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...