AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Okei, så familien har bestemt seg for å overraske pappa med en tur til Island i anledning til bursdagen hans. Han reiser selvsagt til flyplassen før oss, så han ikke mistenker noe. Vi er en del mennesker som blir med på denne reisen. Men mitt spørsmål er: Hvordan kan vi overraske han på best mulig måte? Anonymkode: 7d0ff...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Min største skrekk.. Anonymkode: 551a7...576
Gjest Kritt Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, så familien har bestemt seg for å overraske pappa med en tur til Island i anledning til bursdagen hans. Han reiser selvsagt til flyplassen før oss, så han ikke mistenker noe. Vi er en del mennesker som blir med på denne reisen. Men mitt spørsmål er: Hvordan kan vi overraske han på best mulig måte? Anonymkode: 7d0ff...7cf Dette skjønte jeg ikke. Skal dere sende ham til flyplassen alene uten beskjed om noe som helst?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 1 minutt siden, Kritt skrev: Dette skjønte jeg ikke. Skal dere sende ham til flyplassen alene uten beskjed om noe som helst? Altså, han vet han skal på tur - han vet ikke hvor, eller med med hvem. Han vet heller ikke at han skal på flyplassen. Alt han har fått beskjed om er at han skal være klar til ett tidspunkt Anonymkode: 7d0ff...7cf
Gjest Kritt Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, han vet han skal på tur - han vet ikke hvor, eller med med hvem. Han vet heller ikke at han skal på flyplassen. Alt han har fått beskjed om er at han skal være klar til ett tidspunkt Anonymkode: 7d0ff...7cf Dere bør jo også gi visse føringer for pakking, med mindre noen pakker helt for ham. Til Island trenger han jo litt varme klær og en allværsjakke, blant annet. Ellers høres det ut som en god idé, om han er sprek og eventyrlysten synes han sikkert det er helt storveis . Jeg tenker det er overraskelse nok om dere alle dukker opp samtidig.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 4 minutter siden, Kritt skrev: Dere bør jo også gi visse føringer for pakking, med mindre noen pakker helt for ham. Til Island trenger han jo litt varme klær og en allværsjakke, blant annet. Ellers høres det ut som en god idé, om han er sprek og eventyrlysten synes han sikkert det er helt storveis . Jeg tenker det er overraskelse nok om dere alle dukker opp samtidig. Ja, det var det vi tenkte. 😊 Men vi ville gjøre det litt spesielt for han - feks hvis han er på toalettet, så venter vi utenfor døren han kommer ut av, så står vi plutselig alle sammen der 😀 Anonymkode: 7d0ff...7cf
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Det mest logiske er jo at alle er der før han,og overrasker han når han kommer. Jeg og søs skulle overraske mamma i forbindelsen med 60 års dagen sin,og hun trodde hun skulle,på dansketur med kun oss tre,men på en av pubene satt alle vennene og ventet. Anonymkode: 0c644...be4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mest logiske er jo at alle er der før han,og overrasker han når han kommer. Jeg og søs skulle overraske mamma i forbindelsen med 60 års dagen sin,og hun trodde hun skulle,på dansketur med kun oss tre,men på en av pubene satt alle vennene og ventet. Anonymkode: 0c644...be4 Det blir litt vanskelig, fordi noen av de vi drar med skal på jobb først, inkludert han Anonymkode: 7d0ff...7cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå