Gå til innhold

En uke igjen, og vel overstått utdrikning!


tps_0709

Anbefalte innlegg

Ja, så er det gjort da, og det var bare moro!

Ble hentet av forloveren min kl 13.30, og vi kjørte avgårde. Jeg lurte fælt på hvor vi skulle, for vi skulle være ute, så jeg måtte ha med regntøy i tilfelle regn. Javel, tenkte jeg ; Piknik i Aboret! siden vi kjørte den veien (mot Ålgård, for de som er kjent)

Men vi kjørte forbi den avkjøringen. Da forstod jeg ingen ting, for videre den veien er det "ingenting" utenom Kongeparken, men der var jeg sikker på at vi ikke skulle. Renate sa da vi reiste fra meg at hun håpte hun husket veien dit vi skulle. Og Kongeparken VET jeg hun kan veien til, for da vi gikk på ungdomskolen bodde vi omtrent i Kongeparken; hadde årskort og syklet ut dit både lørdag og søndag om været var bra!

Men det var Kongeparken som var målet.

Jeg lurte litt på hvor de andre var, men de skulle ikke komme dit, for det eneste vi skulle der var at jeg skulle sendes til værs i en katapult sak: Stjerneskudd

Etter å ha tatt den, noe som forøvrig var kjempetøft; Skikkelig kick, gikk vi rundt og mimret og tok noen karuseller, og berg-og-dal banen et par ganger. Det ble ikke så mange turer, for Renate er gravid, og fikk ikke lov å ta alle karusellene.

Siden vi hadde så god tid før vi skulle treffe resten, gikk vi og bowlet, og spiste litt.

Klokken 16 traff vi de andre, og da var planen at jeg skulle sitte i en gummiring bak en båt og bli dratt rundt i sjøen utforbi Hommersåk. Men p.g.a vind, og min helsetilstand (potte tett i toppen, og brystbetennelse) :( ble det avlyst. Så vi satt hjemme hos Renate og pratet og koste oss. Etter en stund forsvant hun, og kom tilbake med en knall grønn og sjokk oransje kjeledress, vinterfòrt, og noen svære støvler! Dette skulle jeg ta på meg, og så måtte jeg ta med meg trillebåre og gå på butikken og kjøpe mer brus! Heldigvis regnet det da, så det så ikke fullt så teit ut å gå rundt i kjeledress, men varmt, det var det!

Da dette oppdraget var utført, var det bare kos etterpå. Vi satt i flere timer og mimret tilbake til ungdomskole tiden, og hadde det kjempegøy. 20.30 reiste vi til Sandnes for å spise. Vi var på Big Horn Steakhouse. Kjempegod mat, og hyggelige servitører. Gikk en liten runde på byen etterpå, og var tidlig hjemme (01) Det beste av alt: jeg fikk sove til 09.30! Deilig!

Så nå er det bare å gjøre seg klar til neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre at du også er ferdig med utdrikkingslaget, og at du fikk lov til å kose det. Har ikke sansen for de utdrikkingslagene der det blir alt for mye utdriting, og heller ikke de der det er så mye utdrikking at bruden ikke husker sitt eget utdrikkingslag i etterkant. Synn at du ikke fikk med deg snørekjøringen i gummibåt. Det skal visstnok være veldig gøy. Jeg ble også drukket ut i helga, og du kan lese om mitt utdrikkingslag i dagboka mi dersom du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...