Gå til innhold

Har ingen venner. Kun samboer/ barn og familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre i tilsvarende situasjon? Jeg har aldri hatt interessen av å ha mange venner. Liker å forholde meg til de menneskene som jeg har i livet mitt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: 51ba7...88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har venner, men ikke mange. Og de jeg har er først og fremst barndomsvenner som bor langt unna. Vi sees sjelden, men kontakten er like god.

Jeg ønsker meg flere venner, men jeg har stort behov for mye aleinetid og ønsker meg venner som er av den mindre sosiale sorten. Jeg har ikke behov for å treffes ofte, men at det er kvalitetstid når man først møtes. 

Anonymkode: 4af10...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke slik. Har mange venner, veldig sosial, hører til i flere vennegjenger. Elsker middager, fester, konserter, hytteturer, gåturer, osv. Videosnapper med venner hver uke.. Møtes.  Går på fjellturer sammen. Planlegger neste sammenkomst, osv. 

K. 34

Anonymkode: 8cd41...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre i tilsvarende situasjon? Jeg har aldri hatt interessen av å ha mange venner. Liker å forholde meg til de menneskene som jeg har i livet mitt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: 51ba7...88e

Du skal være glad for de du har, tenk så mange som ikke noen andre enn seg selv.

Anonymkode: ac80c...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, er ikke slik. Har mange venner, veldig sosial, hører til i flere vennegjenger. Elsker middager, fester, konserter, hytteturer, gåturer, osv. Videosnapper med venner hver uke.. Møtes.  Går på fjellturer sammen. Planlegger neste sammenkomst, osv. 

K. 34

Anonymkode: 8cd41...30f

Glad jeg ikke har det slik 🙂 Hørtes krevende ut.

Anonymkode: ac80c...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen få gode venner, heldigvis.

Jeg hadde aldri turt å leve som du gjør: du har jo ingenting om mannen din går fra deg.

 

Anonymkode: 4d0d4...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Glad jeg ikke har det slik 🙂 Hørtes krevende ut.

Anonymkode: ac80c...98d

For meg er relasjoner og opplevelser det som er meningen med livet. Hva har man igjen for timesvis på sofaen foran tven. 

Anonymkode: 8cd41...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre i tilsvarende situasjon? Jeg har aldri hatt interessen av å ha mange venner. Liker å forholde meg til de menneskene som jeg har i livet mitt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: 51ba7...88e

du skriver venner,men hvordan familie bakgrunn har du?

Anonymkode: 63290...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet kontakten med alle venner og bekjente. Livet blir langt enklere og det er ikke farlig å stå alene. Man blir backstabbet eller sviktet før eller siden uansett.

Anonymkode: c940f...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen venner, ei heller familie eller samboer 🤣 Men jeg tror at man blir vant til det... Det er bare sånn det er for noen.

Anonymkode: 561d4...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er relasjoner og opplevelser det som er meningen med livet. Hva har man igjen for timesvis på sofaen foran tven. 

Anonymkode: 8cd41...30f

Heldigvis finnes det andre alternativer enn tv i livet 🙂 

Anonymkode: ac80c...98d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan man er som person. Noen er introverte, andre ekstroverte. Det ene er ikke mer riktig enn det andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
På 13.8.2019 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Andre i tilsvarende situasjon? Jeg har aldri hatt interessen av å ha mange venner. Liker å forholde meg til de menneskene som jeg har i livet mitt. 

Hva med dere? 

Anonymkode: 51ba7...88e

Er mann og har det på samme måte, er litt sosial på jobb og det holder.. vill bruke mye av fritiden min på samboer og familie samt trening/ tur gåing alene for å koble av..

alle har ulike behov😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...