AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Sterk dokumentar om Incel-livet, sett fra tre forskjellige menns ståsted, "Catfish", Matt og James. Den er sterk og gripende, men også tankevekkende. Syns den er verdt å se for å forstå at såkalte Incels er forskjellige, og at det ikke nødvendigvis er synonymt med kvinnehat og vold. De som tyr til vold er mennesker som har andre problemer (diagnoser) i livet sitt enn å ikke få damer, og det kommer åpenbart frem i dokumentaren. Fortell gjerne hva du syns om den etter å ha sett den. Anonymkode: f801c...6ea 1
Tanuki Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Den "Catfish"-fyren er en tikkende bombe, fy faen for en patetisk fyr. Han fyren med hundene virker helt normal, jeg kunne lett vært sammen med en som han. Han irske fyren syns jeg ganske synd på, men så ut som han fikk seg en kjæreste til slutt. 12
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 4 timer siden, Tanuki skrev: Den "Catfish"-fyren er en tikkende bombe, fy faen for en patetisk fyr. Han fyren med hundene virker helt normal, jeg kunne lett vært sammen med en som han. Han irske fyren syns jeg ganske synd på, men så ut som han fikk seg en kjæreste til slutt. Ja, Catfish var bare ekkel og ufordragelig, mens de to andre hadde min sympati. Fikk litt klump i halsen da han irske (James) skulle treffe ei fra nettet, og ting så ut til å løse seg for han. Synd vi ikke fikk vite mer om hvordan det gikk. Det de viser av Elliot Rodger, som drepte flere mennesker, viser en svært, svært mentalt syk og desillusjonert mann. Har sett videoene hvor han i 20 minutter gjentar seg selv om og om igjen om hvor urettferdig ting er, at jentene skulle datet han istedenfor andre menn fordi han var fantastisk og hadde dyre briller og dyr bil. Han var nok både narsissist og psykotisk. Det er bare beviset på at begrepet Incel omfatter veldig mange forskjellige type menn, og ikke bare dem med kvinnehatende holdninger. De som kan ty til vold har helt åpenbart flere underliggende problemer enn bare damer. Anonymkode: f801c...6ea 6
Tanuki Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, Catfish var bare ekkel og ufordragelig, mens de to andre hadde min sympati. Fikk litt klump i halsen da han irske (James) skulle treffe ei fra nettet, og ting så ut til å løse seg for han. Synd vi ikke fikk vite mer om hvordan det gikk. Det de viser av Elliot Rodger, som drepte flere mennesker, viser en svært, svært mentalt syk og desillusjonert mann. Har sett videoene hvor han i 20 minutter gjentar seg selv om og om igjen om hvor urettferdig ting er, at jentene skulle datet han istedenfor andre menn fordi han var fantastisk og hadde dyre briller og dyr bil. Han var nok både narsissist og psykotisk. Det er bare beviset på at begrepet Incel omfatter veldig mange forskjellige type menn, og ikke bare dem med kvinnehatende holdninger. De som kan ty til vold har helt åpenbart flere underliggende problemer enn bare damer. Anonymkode: f801c...6ea Problemet er når sinte+ ustabile incels graver seg dypt ned i Blackpill hullet sitt og egger hverandre opp. Det er ekstremt hvor mye slike incels hater kvinner og samfunnet, de burde blitt sett på som like farlige som islamister. 20
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 regner med at det er kun mannfolk som er sånn, hvis ingen mann vil ha meg så hadde jeg ikke gått og drept mennesker. Anonymkode: 3f727...3ee 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: regner med at det er kun mannfolk som er sånn, hvis ingen mann vil ha meg så hadde jeg ikke gått og drept mennesker. Anonymkode: 3f727...3ee Men det er ikke noe nytt at menn oftere tyr til vold enn kvinner. Det ligger mer latent i guttens natur. Du ser det allerede fra småbarns-alder hvor opptatt guttene er av å lekeslåss og bruke "våpen". Anonymkode: f801c...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 3 timer siden, Tanuki skrev: Problemet er når sinte+ ustabile incels graver seg dypt ned i Blackpill hullet sitt og egger hverandre opp. Det er ekstremt hvor mye slike incels hater kvinner og samfunnet, de burde blitt sett på som like farlige som islamister. Det er absolutt viktig at det tas på alvor. Det fins tikkende bomber der ute, det er det ingen tvil om. Selv er jeg mann, syns fenomenet er interessant og kan delvis relatere meg til de vanskelige følelsene det er å bli avvist og ikke være god nok. Det jeg dog ikke forstår er hva de mener de vil oppnå med vold og hat.. Veldig mange ser ikke at de må starte med seg selv. Det er mye de kan gjøre for å øke attraktiviteten. SELVFØLGELIG vil flotte damer heller ha en flott mann, enn en dvask fyr med dårlige holdninger. Jeg tviler på at mange av disse mennene er interessert i den jevne og vanlige kvinnen, men at de søker mot de peneste. Anonymkode: f801c...6ea 15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 11 hours ago, Tanuki said: Den "Catfish"-fyren er en tikkende bombe, fy faen for en patetisk fyr. Han fyren med hundene virker helt normal, jeg kunne lett vært sammen med en som han. Han irske fyren syns jeg ganske synd på, men så ut som han fikk seg en kjæreste til slutt. Han Irske la ut en video for et par timer siden. Han er i et avstandsforhold med Sara. Anonymkode: c4e21...027 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han Irske la ut en video for et par timer siden. Han er i et avstandsforhold med Sara. Anonymkode: c4e21...027 Han der har jo relativt bra utseende. Han er hva vi kaller mentalcel. Det er i hodet hans Vanlige incels er for stygge. De har ikke folk som sier "kunne lett vært sammen med en som ham" Anonymkode: ee0de...08a 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #10 Skrevet 13. august 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han der har jo relativt bra utseende. Han er hva vi kaller mentalcel. Det er i hodet hans Vanlige incels er for stygge. De har ikke folk som sier "kunne lett vært sammen med en som ham" Anonymkode: ee0de...08a Han hadde et ganske heftig psoriasis-problem, da. Anonymkode: f801c...6ea
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #11 Skrevet 13. august 2019 56 minutter siden, AnonymBruker said: Han der har jo relativt bra utseende. Han er hva vi kaller mentalcel. Det er i hodet hans Vanlige incels er for stygge. De har ikke folk som sier "kunne lett vært sammen med en som ham" Anonymkode: ee0de...08a Men hva med kvinnene på samme stygghetsnivå? Hvem skal de få om de ikke vil ha disse mennene? Anonymkode: 74279...279 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #12 Skrevet 13. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva med kvinnene på samme stygghetsnivå? Hvem skal de få om de ikke vil ha disse mennene? Anonymkode: 74279...279 Stygge kvinner? De får heller barn med noen som knuller mange, og blir alenemamma enn å bli sammen med noen som er incel pga utseendet Anonymkode: ee0de...08a 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #13 Skrevet 14. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt viktig at det tas på alvor. Det fins tikkende bomber der ute, det er det ingen tvil om. Selv er jeg mann, syns fenomenet er interessant og kan delvis relatere meg til de vanskelige følelsene det er å bli avvist og ikke være god nok. Det jeg dog ikke forstår er hva de mener de vil oppnå med vold og hat.. Veldig mange ser ikke at de må starte med seg selv. Det er mye de kan gjøre for å øke attraktiviteten. SELVFØLGELIG vil flotte damer heller ha en flott mann, enn en dvask fyr med dårlige holdninger. Jeg tviler på at mange av disse mennene er interessert i den jevne og vanlige kvinnen, men at de søker mot de peneste. Anonymkode: f801c...6ea Nettopp det siste du skrev som gjør at de da blir avvist. De fleste menn går bare etter de peneste og blir sure når de peneste vil heller ha en kjekk fyr. Da rasjonaliserer de med at "INGEN" kvinner vil ha dem men de vet det egentlig er feil. Når en mann sier han blir avvist så mener han kun av prinsessa ikke noen andre. Menn kan LETT få dame men når dere går etter de samme damene så skjer det som skjer. Anonymkode: 54a2d...35e 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #14 Skrevet 14. august 2019 Dokumentaren Red Pill er mye bedre. Man kan ikke redusere Incels til psykisk sykdom, heller ikke de mest ekstreme. Mennesker påvirker hverandre her inne og hauser hverandre opp. Det må man selv ta ansvar for. Man kan ikke bare skylde på at enkeltindividene er syke i hodet. Det er mange andre menn som er syke i hodet, men som ikke blir incels. Problemet er jo når man begynner å dyrke spesfifikke verdensbilder og får lyst til å gjøre noe med dem, og det gjøres Ikke i et vakuum. De foraene har også en helt egen dynamikk som man kan sulle seg inn i og unnskylde seg hos. Man blir presentert fiender og et enkelt verdensbilde på hvordan ting er. Anonymkode: eff8d...f8f 3
Fiskegrateng Skrevet 14. august 2019 #15 Skrevet 14. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Nettopp det siste du skrev som gjør at de da blir avvist. De fleste menn går bare etter de peneste og blir sure når de peneste vil heller ha en kjekk fyr. Da rasjonaliserer de med at "INGEN" kvinner vil ha dem men de vet det egentlig er feil. Når en mann sier han blir avvist så mener han kun av prinsessa ikke noen andre. Menn kan LETT få dame men når dere går etter de samme damene så skjer det som skjer. Anonymkode: 54a2d...35e Og her er hele idiotien med incel-bevegelsen. De anklager kvinner at de foretrekker menn med bra utseende, mens de selv vil ha de vakreste kvinnene, selv om de er under gjennomsnittet utseendemessig. Og de blander sex med forhold. Kvinner synes ikke det er positivt å få dickpics og forslag om one night stand. Selv om kvinner får mange match på tinder osv., de færeste menn vil ha noe seriøst. Jeg synes at mange incels er out of touch with reality 14
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #16 Skrevet 14. august 2019 2 minutter siden, Fiskegrateng said: Og her er hele idiotien med incel-bevegelsen. De anklager kvinner at de foretrekker menn med bra utseende, mens de selv vil ha de vakreste kvinnene, selv om de er under gjennomsnittet utseendemessig. Og de blander sex med forhold. Kvinner synes ikke det er positivt å få dickpics og forslag om one night stand. Selv om kvinner får mange match på tinder osv., de færeste menn vil ha noe seriøst. Jeg synes at mange incels er out of touch with reality Kvinner har høy sosial mobilitet i dag. Det er et faktum, De kan velge og vrake og mange menn blir valgt bort. Dette er et seriøst problem. 2 av 3 menn uten barn og familie er ufrivillig barnløse. I motsettning til 1 av 3 kvinner, og de er færre i utgangspunktet. https://humanist.no/2015/04/nar-menn-velges-bort/ Anonymkode: c4e21...027 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #17 Skrevet 14. august 2019 4 minutter siden, Fiskegrateng skrev: Og her er hele idiotien med incel-bevegelsen. De anklager kvinner at de foretrekker menn med bra utseende, mens de selv vil ha de vakreste kvinnene, selv om de er under gjennomsnittet utseendemessig. Og de blander sex med forhold. Kvinner synes ikke det er positivt å få dickpics og forslag om one night stand. Selv om kvinner får mange match på tinder osv., de færeste menn vil ha noe seriøst. Jeg synes at mange incels er out of touch with reality Nettopp. De er basically som alle menn bare at noen av dem blir mer gærne enn andre. Ser så mange menn klager over damer men når de selv går kun etter en liten % og er kresne så får de takke seg selv. Mange flotte damer som er single men så lenge de ikke er supermodeller så blir de ignorert. Anonymkode: 54a2d...35e 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #18 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner har høy sosial mobilitet i dag. Det er et faktum, De kan velge og vrake og mange menn blir valgt bort. Dette er et seriøst problem. 2 av 3 menn uten barn og familie er ufrivillig barnløse. I motsettning til 1 av 3 kvinner, og de er færre i utgangspunktet. https://humanist.no/2015/04/nar-menn-velges-bort/ Anonymkode: c4e21...027 De pene kan velge og vrake det kan de pene mennene og. Stygge menn kan velge og vrake de og men når de skal leke ungkar til de er 45+og INGEN er "bra nok" så skjer det som skjer. Anonymkode: 54a2d...35e 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #19 Skrevet 14. august 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: De pene kan velge og vrake det kan de pene mennene og. Stygge menn kan velge og vrake de og men når de skal leke ungkar til de er 45+og INGEN er "bra nok" så skjer det som skjer. Anonymkode: 54a2d...35e De pene kvinnene kan velge og vrake i sexpartnere, de pene mennene kan velge og vrake i begge deler. Anonymkode: e793c...973 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #20 Skrevet 14. august 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: regner med at det er kun mannfolk som er sånn, hvis ingen mann vil ha meg så hadde jeg ikke gått og drept mennesker. Anonymkode: 3f727...3ee Ja, kvinner ringer istedet til politiet og får de til å skyte og drepe. Anonymkode: 1c3f2...fc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå