AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Jeg har ikke pleid å analysere en relasjon så tidlig, men dette er en fyr jeg har sett litt her og der og tenkt "shit, han er lekker". Vi har ikke utvekslet mange ord, men har venner i samme krets. I dag hadde jeg fått en venneforespørsel, og jeg godtok. Videre spurte han meg helt ut av det blå om vi skulle ta en kjøretur. Han spør hyhgelige "bli kjent spørsmål", og vi har vel fått i gang en solid dialog. Jeg så ja til kjøreturen, så det kommer vel iløpet av uken når det måtte passe. At han vil bli kjent er vel åpenbart, jeg lurer bare på om menn generelt er ute etter vennskap eller om man kan regne med at det som regel er med en hensikt om flørt. Grunnen til at jeg oppretter en tråd er fordi mine sosiale antenner går innover for tiden. Jeg har vært uheldig og møtt på mye feil menn, og jeg har jo et håp om å faktisk treffe noen oppegående og bli forelsket. Jeg analyserer meg ihjel, og føler han bare datt i fanget mitt. Jeg har jo sett litt på han, men tenkt at dette er utenfor min liga og derfor skrudd av alt av flørtende undertoner og seksuell energi. Jeg vet ikke hva jeg spør om en gang. Jeg skal på noe som i mitt hode er en casual date, jippi. Hjelp?! Anonymkode: cdbac...318
Gjest Familytree Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Be ham om å drikke, spise eller fortelle ham at du har noen ting å gjøre i nærheten av der han er ... Finn en unnskyldning for å komme sammen, det er sikkert en interesse. Du må bare finne ut om du er interessert i et vennskap eller noe annet. Hvor spennende!😊 Lykke til!
Bubo Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Han har antakelig håp om et vennskap som kan utvikles til noe mer... Men om "mer" er et seriøst forhold, det får du finne ut av etter hvert. Ikke tenk at han er over din liga, det er han som har tatt initiativ. Ha trua på deg selv. 👍 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 På generelt grunnlag er vi ikke ute etter vennskap, så hold tonen flørtende og lett slik at han ikke føler seg puttet i den båsen. Spør hvorfor han vil treffe deg. Anonymkode: d7af3...9ad
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 Han er ute etter flørt, eventuelt noe mer, ikke kun vennskap. Og nei, jeg hadde ikke spurt hvorfor han vil treffe deg, som en over her foreslår. Hadde tenkt det er jo IKKE noe rart han vil treffe DEG. Kos deg, ta det som det kommer. Anonymkode: 5f2db...a48
SM30 Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 Ingen menn legger deg til på SoMe og foreslår en date for å være vennen din... Han vil nok ha sex med deg og bli kjent med deg for å se om det kan bli noe mer. Litt avhengig av hans alder og situasjon.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Takk for svar alle sammen! Jeg har en tendens til å bli veldig "kompis" selvom jeg vil mer, takk for påminnelsen om at friendzonen eksisterer. Ellers er jeg ikke sånn mind-game type. Jeg svarer med en gang jeg ser meldinger, vil det virke desperat egentlig? Jeg hater når gode samtaler dør ut... Anonymkode: cdbac...318
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen! Jeg har en tendens til å bli veldig "kompis" selvom jeg vil mer, takk for påminnelsen om at friendzonen eksisterer. Ellers er jeg ikke sånn mind-game type. Jeg svarer med en gang jeg ser meldinger, vil det virke desperat egentlig? Jeg hater når gode samtaler dør ut... Anonymkode: cdbac...318 Hvis det er ment å bli dere to, så virker det ikke desperat, og samtalen flyter naturlig. De fleste mannfolk liker ikke spill. Anonymkode: d7af3...9ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå