Gå til innhold

Sur!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med at jeg plutselig ofte kan bli veldig sur! Jeg føler alle er sure og at alle som møter blikket mitt får tanker om meg som er negative. Jeg er IKKE schizofren altså. Jeg er ikke overbevist om at det er sant og blir redd osv, men likevel så føler jeg at alle tenker noe neagtivt når de ser meg. Jeg føler alle hater meg og jeg er veldig sur på meg selv. 

Anonymkode: 60c6b...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pms? Noter syklusen din. 

Anonymkode: 63252...188

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pms? Noter syklusen din. 

Har ingenting med det å gjøre da jeg er sur også uten mensen

Skrevet

Ok, da ville jeg ha tatt noen blodprøver evt hormonprøver hos lege og ha snakket med psykolog for å nøstet opp hva årsaken er. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da ville jeg ha tatt noen blodprøver evt hormonprøver hos lege og ha snakket med psykolog for å nøstet opp hva årsaken er. 

Blodprøver er tatt, ingen mangler eller feil. 

Går til psykolog ja, de tenker det kan vre traumer og depresjon. 

Skrevet

Usikkerhet? Problemer med sosiale relasjoner fra barndommen? Mobbing i oppvekst? Mye kan bidra til slik oppførsel, men det beste du kan gjøre er å jobbe med egen selvfølelse. 

Anonymkode: 9e013...001

Gjest Familytree
Skrevet

Er du sint på at du tror alle hater deg? Men blir du sint på deg selv eller tanken i hodet? Finn roten til problemet

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikkerhet? Problemer med sosiale relasjoner fra barndommen? Mobbing i oppvekst? Mye kan bidra til slik oppførsel, men det beste du kan gjøre er å jobbe med egen selvfølelse. 

Usikkerhet ja. Jeg ble mobbet ja, men jeg flyter ikke på det. Mobbingen var heller ikke av verste sort, tok meg mer nær av ting enn nødvendig. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikkerhet ja. Jeg ble mobbet ja, men jeg flyter ikke på det. Mobbingen var heller ikke av verste sort, tok meg mer nær av ting enn nødvendig. 

Jeg er litt slik selv. Tenker ikke så mye på mobbingen i dag, men kommer frem på en slik måte du forklarer underbevisst. Jobber med det hos psykolog, det hjelper å komme litt til bunns i problemet og få ryddet tankegangen der slik at det er lettere å forandre seg. Der får man jo også de beste verktøyene for å bryte tankemønsteret. 

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...