Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Chicka
Skrevet

Hei!

Har tenkt til å søke enten Einar Granum kunstfagskole eller Oslo kunstfagskole (Tidligere Oslo tegne og male skole)

Hvilken skole anses å være best?

Hvor er det mest prestige å gå?

Hvilken er vanskeligst å komme inn på?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest lippa
Skrevet

Jeg har gått et år på Oslo Kunstfagskole- Niss, men var desverre ikke så fornøyd. Men det er veldig individuellt, noen i klassen var veldig fornøyde, mens andre var mindre fornøyde.

Vet ikke hvilken som er best av disse to skolene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Så du har tenkt å kaste bort studielånet til å utdanne deg til noe som du aldri i verden får jobb som?? deg om det, men jeg ville heller ha valgt et annet yrke enn kunstner...

Gjest Sukkerert
Skrevet
Så du har tenkt å kaste bort studielånet til å utdanne deg til noe som du aldri i verden får jobb som?? deg om det' date=' men jeg ville heller ha valgt et annet yrke enn kunstner...[/quote']

:ler:

Selv om det er hardt, kan det hende at hun kan leve av det. Både broren min og svigerinnen min er kunstnere.

Dessuten kan man ta bijobber ved siden av å være kunstner. For eks. som lærer ved folkehøyskoler eller tegne-linja på videregående. En kunstutdanning trenger ikke bare å lede fram til en jobb som kunstner heller.

Viss det er kunsten trådstarter lever for, synes jeg hun skal gå for det. Ellers kan hun komme til å angre.

Ikke alle tar utdanning kun for å få jobb heller. Personlig utvikling og en interesse for å lære mer om noe, er også grunner til at folk studerer.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jobbet sammen med ei som har gått på einar granum kunstfagskole, hun var kjempefornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...