AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Del Skrevet 12. august 2019 Tenker å søke jobb hos dem. Hvordan ligger det ann med lønna i de forskjellige oppdragene? Anonymkode: 16919...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. august 2019 #2 Del Skrevet 12. august 2019 Det kommer an på hva oppdragsgiver betaler i lønn til sine andre ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg jobbet på lager (Elkjøp) via Adecco. Da lå lønna på rundt 180 kr / timen - de som var ansatt via elkjøp, fikk rundt 165 kr / timen. Slik jeg ble fortalt, så opererer Adecco slik at lønna MINST skal matche det bedriften betaler sine egne. Men det hender at Adecco faktisk betaler mer, slik som i eksemplet over. Anonymkode: 6e7d9...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #4 Del Skrevet 12. august 2019 Den varierer med oppdragene og hva adeccos kunder betaler. Mitt inntrykk er at adecco lønner relativt bra, men som vikar må man nesten bare belage seg på variabel lønn. Anonymkode: f02a2...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå